Square Enix nya Star Ocean: The Last Hope filmat

Robot
Medlem
Square Enix nya Star Ocean: The Last Hope filmat

Xbox 360-exklusiva?

Inaktiv

skönt att ljudet var helt jävla förstört

Medlem

Det såg riktigt nice ut


signatur

Rawr

Medlem

ljudet... xbox360 only fan håller microsoft på ta över allt?


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

ser nice ut, från att ha spelat Eternal Sonata från Tri Ace så har jag förhoppningar på detta :>

Medlem

Det ska bli såå göttigt att sätta tänderna i denna. Det borde komma lagom till att jag dödat Ethereal Queen på "Infinity Mode" i Infinite Undiscovery (fan va seg hon är grrr) och kompletterat alla achievements hehe.

Sen kommer ju Tales of Vesperia också. Och Final Fantasy 13, vs13 och Agito 13. För att inte tala om Valkyria Chronicles (VC ligger iofs lite på is i väntan på DLC och eventuell trophy support), Last Remnant och Persona 4. Aargh.. så mycket spel, så lite tid... *snyft*


signatur
Medlem

Kändes ganska WTF för mig, men så är jag ju inte heller insatt i serien eller särskilt japanskakunnig...

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Xbox 360-exklusiva?

Åtminstone tidsexklusiva.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

must have...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem
Skrivet av Steffe:

ser nice ut, från att ha spelat Eternal Sonata från Tri Ace så har jag förhoppningar på detta :>

Eternal Sonata utvecklades av tri-Crescendo, inte tri-Ace.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Steffe:

ser nice ut, från att ha spelat Eternal Sonata från Tri Ace så har jag förhoppningar på detta :>

Eternal Sonata utvecklades av tri-Crescendo, inte tri-Ace.

men ja justfan! inte så konstigt att man blandade ihop, båda började på Tri

Medlem

FZ vafan håller ni på med? Varannan trailer ni lägger upp är uppfuckad på ett eller annat sätt. Endera så är ljudet CP eller så är bildformatet uppfuckat så att halva bilden försvinner igenom ut i marginalen.

Fixa?


signatur

???????????????

Inaktiv

Såg fruktansvärt intetsägande ut precis som vanligt när det gäller Square-Enix trailers. Idioterna kan verkligen inte göra trailers, de visar aldrig något av spelet ;S. Får hoppas att spelet inte är skit som resten släppt senaste 2 åren.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Såg fruktansvärt intetsägande ut precis som vanligt när det gäller Square-Enix trailers. Idioterna kan verkligen inte göra trailers, de visar aldrig något av spelet ;S. Får hoppas att spelet inte är skit som resten släppt senaste 2 åren.

De visade förövrigt väldigt mycket, sedan är det ett Tri-Ace spel då enbart Square publiserar spelet inget annat. Sedan om du kunde japanska så säger trailern en hel del om vad spelet handlar om vist inte så lätt för de som inte kan,

Förövrigt kan jag nämna för de som väntar på Tales of Vesperia att det är ett mycket bra JRPG, det bästa till Xbox 360 för stunden dock SO4 kan mycket väl bli det bästa spelet när det väl kommer ut.

Medlem

ser ganska japansk ut

Medlem

näh det kan inte vara japanskt, de ser ju vita ut inte gula....

Medlem

tur att man är begåvad med japansk språkförståelse då! kan översätta det om någon vill veta vad dom säger, bara skicka ett pm.


signatur

ROW, ROW, Fight the Power!

Medlem

Fy fan va trött jag blir på Microsoft!!!! Ska dom stjäla ALLA spel som man såg ifram emot när man skaffade ett PS3? Jag har alltid gillat Playstation för sina Final Fantasy baserade spel.... Så jag tyckte att PS3 va ett givet köp. Men nu börjar jag fasen undra.................

Medlem

Orkar inte med att dom alltid ska fucka up gamla spel. Varför kan dom inte bara göra bättre spel, måste dom göra sämre spel?! Detta kanske blir ett bättre spel men vissa spel har verkligen blivit försämrade.

1
Skriv svar