Spana in Vin Diesel i Wheelman, ny trailer hos FZ

Robot
Spana in Vin Diesel i Wheelman, ny trailer hos FZ
Inaktiv
Spana in Vin Diesel i Wheelman, ny trailer hos FZ

Hoppas de kan göra något som alla andra glömmer - Fixa en bra framerate, jag skiter fullkomligt i om spelet är snyggt om det är dålig framrate. Jag vill ha flyt i spelet. Man såg inte ett enda klipp där man kunde se något sådant. Så får väl se när det kommer riktig gameplay..

Sen tror ja Vin Diesel borde öva på sin enformiga röst.

Han håller samma ton hela tiden, ingen inlevelse.

När jag spelade Riddick så var dialogerna så osammanhängande så det var sorgligt. dock ett grymt spel. Men jag vill Se Vin Diesel som han är i filmer, då han har lite inlevelse och flåsar lite. Inte står som en staty som pratar spänt hela tiden i samma ton.

Medlem

Känns som spel var tänkt att heta Transport och Jason Statham skulle ha huvudrollen men så fick det inte köpa rättigheterna till namnet eller så ville inte Jason Statham ställa upp.

Inaktiv

Inte imponerad !

Medlem
Inaktiv

Ser rätt bra ut

Medlem
Medlem

Mums vill ha ser riktigt coolt ut


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ser ut att vara lite stelt på trailern, men det verkar vara riktigt ballt. Kul att Vin har hittad gaming världen också


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Körkänslan i ett sånt här spel kan knappast vara bra.

Medlem
Skrivet av Jericho:

Ser ut att vara lite stelt på trailern, men det verkar vara riktigt ballt. Kul att Vin har hittad gaming världen också

Han är ju hängiven D&D-nörd, så det var ju inte så avlägdet..:)

Medlem
Skrivet av Flinken:

När jag spelade Riddick så var dialogerna så osammanhängande så det var sorgligt. dock ett grymt spel. Men jag vill Se Vin Diesel som han är i filmer, då han har lite inlevelse och flåsar lite. Inte står som en staty som pratar spänt hela tiden i samma ton.

kom igen det var ingame bilder på Xbox, men visst du har väl lite rätt. Dock grymt spel var det :).

Men ang. detta så är jag mer intresserad av själva miljöerna än spelet. jag hoppas det är en kopia av Barcelona, då jag har bott där i 6 månader o man känner igen sig på gatorna som man går på.

Inaktiv
Skrivet av Jericho:

Ser ut att vara lite stelt på trailern, men det verkar vara riktigt ballt. Kul att Vin har hittad gaming världen också

Han har ju varit bekant med gamingvärlden sen 04 för bövelen med butcher`s bay

Medlem

Vad i hela friden är det som händer med bilen @ 1:00?

Aja, tror detta kommer bli stelt och urtöntigt. Men även jag har ju haft fel (jag mins så väl den gången jag hade det )

Pistolen han håller i på bilden som kommer pryda fodralet är så uppenbarligen är en luftpistol. Kanske hade det vart en bra idé att i alla fall redigera bort beviset?

Medlem

Det här liret lär bli ganska bugigt eftersom Midway gör spelet lol


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Midway? Skulle inte de lägga ner?


signatur

Det var detta...

Medlem

det här spelet kändes väldigt löjligt. tråkigt att det inte blir fler såna här spel som faktiskt är bra! genren är ju något jag älskar iaf

Skrivet av najtrows:

det här spelet kändes väldigt löjligt. tråkigt att det inte blir fler såna här spel som faktiskt är bra! genren är ju något jag älskar iaf

Det sade dom om GTA 4 också men se hur bra det blev där.


signatur
Medlem

blir nog en just cause kopia

Medlem

vin diesel är ju stenhård iaf


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar