Battle report från StarCraft 2

Robot
Medlem
Battle report från StarCraft 2

åååh, längtar så.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Haha ser så jävla sjukt kul ut, ett måste köp på detta!


signatur

The King is Back

Inaktiv

Fy fan, måste ha... <3

Medlem

lät skoj och såg skoj ut


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ser riktigt lovande ut


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ser gryymt kul ut!

Medlem

så sjukt kul o titta på!
och de ser fint ut!

Inaktiv

Vill ha.... givet köp älska SC/BW

Medlem

Dom kommer att lyckas med Starcraft. Blizzard gör en aldrig besviken. Bara när det gäller releasedatum.

Ge mig Diablo 3 snart också.

Medlem

Man får ju inte ens se slutet?:/

Medlem

Ge mig det nu, tack.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

rav
Medlem

Gief plz!

Och tysta ner Dustin Browder lite, jäkla tjat det är på han hela tiden

Medlem

åå, det kommer att bli ett underbart spel och jag tyckte att det var riktigt kul att titta på när de spelade, varför kolla på fotboll när man kan kolla på starcraftmatcher.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem
Skrivet av Petah:

Man får ju inte ens se slutet?:/

joo? . han som är protoss lämnar ju spelet när terran killen nästan går mot attack mot hans huvudbas då han inser att han är körd

rekomendera även att ladda ner den högupplösta filmen på 570mb från blizzards hemsida istället med


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Tycker han snackar för mkt och är det lönt att de säger vad unitsen heter när de inte lagt ut dem på hemsidan:\ Länkar iaf grymt mkt tills det kommer, givet köp rätt coolt att det fungerar och ser så bra ut även om det bara är alpha. Demo tack!

Medlem

går inte att zooma ut kameran nå mer än dom hade i början av rullen va? (såg bara nån minut). så jävla drygt när näsan nästan nuddar backen för att man inte kan zooma ut mer :/ givf supcom-zoom!

Medlem
Skrivet av Katana:

går inte att zooma ut kameran nå mer än dom hade i början av rullen va? (såg bara nån minut). så jävla drygt när näsan nästan nuddar backen för att man inte kan zooma ut mer :/ givf supcom-zoom!

Äsch, det där är enbart en grafik grej. Minimapen ger en lika bra översikt, iaf för antal units etc. som finns i StarCraft.

Medlem
Medlem

Ser bra ut!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Vafan? Inget mer än det där? Skäms på er Blizzard! Det där är ju Starcraft 1.5, inte 2. Är de där nya neutrala byggnaderna de enda nya features dem har lovat?

Fyfan, jag som trodde att dem hade mjölkat nog mycket pengar från WoW. Åtminstone Singleplayer kampanjen verkar vettig, om man läser deras FAQ.

Medlem

I like 8)


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv

liiite för tillgjort kommenterande... men spelet verkar äga


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv

Vafan fick man inte se klart xD De va ju spännande! i övrigt ser spelet mycket fint ut, enkelt köp!

Medlem

Fy fan va bra det ser ut att vara.

Längtar så sjukt mycket efter detta.

Inaktiv
Skrivet av Jonlissla:

Vafan? Inget mer än det där? Skäms på er Blizzard! Det där är ju Starcraft 1.5, inte 2. Är de där nya neutrala byggnaderna de enda nya features dem har lovat?

Fyfan, jag som trodde att dem hade mjölkat nog mycket pengar från WoW. Åtminstone Singleplayer kampanjen verkar vettig, om man läser deras FAQ.

Personligen vore jag mer än nöjd med Starcraft 1.5. Lite fräschare grafik men i stort sett samma spelstil som ettan, gött.

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Vafan? Inget mer än det där? Skäms på er Blizzard! Det där är ju Starcraft 1.5, inte 2. Är de där nya neutrala byggnaderna de enda nya features dem har lovat?

Fyfan, jag som trodde att dem hade mjölkat nog mycket pengar från WoW. Åtminstone Singleplayer kampanjen verkar vettig, om man läser deras FAQ.

Dom säger ju i början att bara är en Alfa version.

Medlem
Skrivet av Sokkan:
Skrivet av Jonlissla:

Vafan? Inget mer än det där? Skäms på er Blizzard! Det där är ju Starcraft 1.5, inte 2. Är de där nya neutrala byggnaderna de enda nya features dem har lovat?

Fyfan, jag som trodde att dem hade mjölkat nog mycket pengar från WoW. Åtminstone Singleplayer kampanjen verkar vettig, om man läser deras FAQ.

Personligen vore jag mer än nöjd med Starcraft 1.5. Lite fräschare grafik men i stort sett samma spelstil som ettan, gött.

Hade dom ändrat förmycket hade folk gnällt "VAR ÄR MITT STARCRAFT!?!?".


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Katana:

går inte att zooma ut kameran nå mer än dom hade i början av rullen va? (såg bara nån minut). så jävla drygt när näsan nästan nuddar backen för att man inte kan zooma ut mer :/ givf supcom-zoom!

Kan bara instämma. Efter att ha spelat Spring, Supcom och Wic blir jag galen av att tvingas sitta med ansiktet tryckt mot backen i andra spel.

Medlem

Tycker balansen ser bra ut

12
Skriv svar