Star Wars: The Clone Wars - Lightsaber Duels

Robot
Star Wars: The Clone Wars - Lightsaber Duels

”Ljussablar vad coolt det vore med ett Star Wars-spel med rörelsekänslig kontroll!” tänkte jag första gången jag såg en Wii in action för första gången. Därför önskar jag att det fanns någon kraft i Lightsaber Duels.

#lucasarts


Medlem
Vi viftar Star Wars-svärd på Wii

Synd på betyget... har alltid velat ha såna här spel som liten men vem vet, små star wars fans kanske kan ha roligt med det ändå

Medlem
Skrivet av Calle:

Sablar vad roligt

/groan


signatur
Medlem

När ska ni recensera Wii Music?
Sågningar är ju det roligaste att läsa.

Medlem

Vänta tills MotionPlus är lanserat och ett spel som har liknande genre så!

Inaktiv

Stackars Nintendo, det är tydligen bara Nintendo själva som bryr sig om spelen dom gör till sin konsoll, övriga tillverkare verkar inte anstränga sig.

Medlem

Synd.. ännu ett Star Wars spel med upp, vänster, ner, höger-svingar :<
Jag som fick upp hoppet när jag läste rubriken

Inaktiv

Det är ju sånt här skit som gör piratdelen större....
Varför, varför och åter VARFÖR ska man utveckla sådant skit och sedan ta 600 kr i betalt? Finns ju flashspel som är gratis via annonsintäkter som är otroligt mycket roligare. Nej, sätt skadestånd på utvecklare som slänger ut skit och sedan gnäller att de tappar andelar. Som om jag skulle utveckla en Trabant v.1 av wellpap och gnälla över att lågkonjukturen har tagit allt ^^

Sälj inte skit... punkt slut!

Medlem

Helt sjukt att det finns utgivare som är villig att ge ut sådana här skitspel ännu sjukare att butiker faktiskt köper in skiten också.

Tycker seriöst att Game, webhallen och andra butiker borde bojkotta spel som är skit, jag menar visst de lär väl lyckas pracka på ett par spel till nån stackars förälder som inte vet bättre men i slut ändan kan det ju inte var lönsamt att behöva rea ut spelen efter ett halv år.

Medlem

haaha tror datanördsordet lol passar in här.

Medlem

Superklyftig sågning. Sånt gillar vi ^^


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
MFC
Medlem

*djup röst*
1 of 5, can this be true? Is this Wii game so good?

Incredible, 1 of 5 you say. I am impressed


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

hyfsad grafik? när släpptes något till wii med ens okej grafik? ;>

Inaktiv

Jag säger så här ist. Kan Lucas Arts sluta släppa skräp! Deras spel är bara skit rakt av i princip! Bara för att George Lucas inte fattar att folk inte bryr sig om Star Wars längre. Kom igen nu! Släpp Monkey Island 5 ist!!!!

Medlem
Citat:

Det vi känner som en störning i kraften registrerar han som ännu ett klirr i kassan.

Haha, klockren.:up:


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Tråkigt att nästan alla enbart använder wii kontrollens rörelser som substitut till knapptryckningar.

Medlem
Medlem

Jag förstår inte varför de är så hetsiga att de släpper det här - som uppenbarligen blev ren skit (medan Versus i Unleashed funkade hyfsat iaf) när det är värsta power-up-addon'et på väg till Wii: jag talar om Wii Motion Plus, som kommer göra att kontrollen vet exakt hur du håller den (istället för nu då den ser att du viftar upp/ner/vänster/höger). Med den tekniken bör man kunna få till ett "riktigt" Jedi Knight. Faktum är att spelet som hör till addon'et, Wii Sports Resort, inkluderar fäktning...


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem
Skrivet av xyanide:

hyfsad grafik? när släpptes något till wii med ens okej grafik? ;>

Rätt många titlar.
Alla är inte som dig (uppenbarligen), som bara söker att få världens ståfräs av grafik, och då i stil med Crysis m.fl.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Inte för att vara dum men jag skulle inte förvåna mig om detta skulle sälja typ 5 miljoner exemplar?

Medlem

hah håller med showerguy


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ska inte FZ införa ett minus betyg? Ett sånt tecken är ju dåligt inte värdelöst?

Inaktiv
Medlem

T om striderna i Episod III spelet var bättre än det här (tror jag).


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ångrar fan köpet av Wii finns bara skit spel ju


signatur

I got a Goldenshower.

Pansarknekt
Skrivet av Cane:

Helt sjukt att det finns utgivare som är villig att ge ut sådana här skitspel ännu sjukare att butiker faktiskt köper in skiten också.

Tycker seriöst att Game, webhallen och andra butiker borde bojkotta spel som är skit, jag menar visst de lär väl lyckas pracka på ett par spel till nån stackars förälder som inte vet bättre men i slut ändan kan det ju inte var lönsamt att behöva rea ut spelen efter ett halv år.

¨Dom vill oxxå tjäna pengar på Star Wars namnet. Spel med Star Wars på säljer, särskilt till ovetande parrisar.


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Lol, 1 h singleplayer.

Medlem

Inte ens 0.01% förvånad. Den där jävla dåligt äckliga datoranimerade filmen som gick på bio för ett tag sedan sket jag fullständigt i.

Stilen var så otroligt äcklig att jag fick huvudvärk av Obi-Wans kantiga kinder. Yoda ser ut som en liten bebis. Allt är bara rent bajs.

Den filmen var verkligen bara till för småbarn runt 10-13 år. Kan inte tänka mig någon över den åldern som gick på den bion.

Det är som någon sa för ett tag sen. Att Star Wars gått från att varit en religion till en jävla cirkus för snorungar. Själv är jag inte så förtjust i Star Wars utan är mer för Sagan om Ringen (läste böckerna när jag var 12 år).

Jag tackar Gud varje dag att ingen har gjort såhär med Sagan om Ringen.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Ångrar fan köpet av Wii finns bara skit spel ju

Men Wii har ju 2/3 av spelförsäljningen så..?

12
Skriv svar