Hjälp. AgeOfConanOchWarhammer på g Vilket grafikkort?

Inaktiv
Hjälp. AgeOfConanOchWarhammer på g Vilket grafikkort?

Tja jag har tänkt köpa en dator nu snarast då min dator håller på att braka ihopa men problemet är att jag vet inte vilket grafik kort jag ska köra.
Jag vet att jag kommer spela antingen Warhammer eller Age of conan till 100% så jag vill ha ett kort som kommer att prestera bra till dom kommande mmorpg spelen som kommer inom ca 1/2år jag funderar lite på ett 2900xt men frågan är om det kommer att räcka till då också?
så om någon är riktigt hightech på graf skulle jag uppskatta några kommentarer angående detta.

P.S jag vet att frågan ser skitdum ut men någon som vet? :$

Inaktiv

Vänta tills dom släppts isf. Det är möjligt att nästa generation grafikkort hinner komma ut.
Men ska du ha nu är det 8800gtx/ultra du letar efter.

Inaktiv

jag har tänkt tanken att köpa ett biligt nu för typ en 1500-2000 bara för att ha nått iafall det jag har nu e ett gammalt x700pro och det kan jag inte ens köra lineage2 laggfritt finns d något pciexpress för max 2tusen som är värt att köpa det handlar ju om 4-5 månader till age of conan släpss iafall så kanske bättre att vänta tills dess med ett bättre kort och köpa det andra nu iafall står mellan en quad eller amd 6000+

Medlem

8800gts 320mb isf. även om 640mb versionen kan va att föredra


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

HD2900Pro som har kommit/kommer i dagarna. Kan ju vara något.


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar