Skattjakt lördag - vinn en Playstation 3!

Robot
Skattjakt lördag - vinn en Playstation 3!
Inaktiv
Skattjakt lördag - vinn en Playstation 3!

SHOWER ÄR PÅ

Medlem
Skrivet av showerguy:

SHOWER ÄR PÅ

Nej då, ganska säker på att jag stängde av den, move along, nothing to see here...

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Drapan:
Skrivet av showerguy:

SHOWER ÄR PÅ

Nej då, ganska säker på att jag stängde av den, move along, nothing to see here...

Vakna klockan 06.00 första lovdagen

Har gjort världens största frukost och har satt mina CPU:s på fullkraft på Firefox. Bara Firefox uppe nu.

Blir lira i 17 timmar

Medlem

lycka till alla, har odlat min röv i 23 år just för denna tävling just idag! ;P

Medlem

Lycka till folket, själv är man upptagen på jobbet under tävlingen ^^


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Mjo game on alla, ska jobba hemma med datorn idag + fz skattjakt. Nån gång måste man väll vinna något här i livet hopas jag

gl hf osv.

Medlem

Lycka till ni som orkar nöta. Tar en vecka i Åre istället, hej.

Har laddat upp med en massa Dofilus och kaffekokarn' är på. Tror dock jag tröttnar efter en timme.


signatur
Medlem

hmm.. I hear you Dofilusåkaffe har 10 skatter atm tror jag lägger ner om jag inte får 20+ nästa gång. Nice tävling annars FZ!

Medlem

Herregud, omöjligt att vinna denna tävling. Sagt tidigare att jag avstår från dom andra tävlingarna pga inget jag behöver eller vill ha eller redan har.

Men en ps3a vill jag ha. Men aldrig att jag orkar med detta. Så det blir väl att köpa en ps3a istället!

*Springer ner till Media Markt*


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag som vill ha en PS3a.
Ni får fixa en tävling snart som jag kan delta i, med en PS3a i pris.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

aaaaaah helt plötsligt kommer det inga och då springer de andra iväg med 50p ledning! blöö.


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Shit hur fasen kan folk redan ha 139 poäng jag uppdaterar sidorna som en galning här ju


signatur
Inaktiv
Skrivet av roob:

aaaaaah helt plötsligt kommer det inga och då springer de andra iväg med 50p ledning! blöö.

Du vet att dessa symboler kan ligga exakt var som helst. Hittade en symbol i Alone in Dark bilderna.

Det är olika.. dom är gömda

Tycker jag kan få vinna för en gångs skull. Jag fyller faktiskt år imorgon! :D8)


signatur
Inaktiv
Medlem

Holy shit Snabba ni är som ligger i top 10 listan.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

nu ger jag upp!!!!!!!!!!!!

Medlem

Nej, jag ger upp oxo... förstår inte hur folk får så mycket poäng när det står att 0 symboler kvarstår. Antar att jag inte är snabb nog när de väl dyker upp helt enkelt.

Lycka till de som kämpar vidare iaf.

Känns som att jag också ger upp snart. Spela lite GTA 4 online kanske!!??


signatur
Inaktiv

Vad i helvete? kom in över 400p och endast 4st kommer upp på 10min????

fick ju 25st på knappt 2-3min sist, när det bara var runt 200p.

Aja, jag ger upp! 5 timmar av helgen till noth,

:\

I alle fall skulle jag vilja se andra sorts tävlingar på FZ, denna här var nästan tortyr ^^


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Jag har inte tid att delta idag men det är fan som en drog att klicka på symbolerna när dom dyker upp:D

Jag kommer sakna den spännande jakten när den tar slut. Abstinensen lär bli stor:(


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Jäklar vad svårt det är att få in när de där sakerna respawnar,


signatur

I am da Starwars nerd

Medlem

Jaja, jag deltar bara i tävlingar för de som har ett liv framöver...

Medlem

naw


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Äh, jag ger upp nu. Hur gör folks egentligen, o.0 280+ score.
Men PS3n skulle sitta fint, nu får det sitta fint i GAMEs kassa istället, xD


signatur

I am da Starwars nerd

Medlem

Riktig jobbig tävling, gav upp efter första tävlingen då jag fixat 1 poäng.
Gör riktiga tävlingar ist där alla har lika chans. Svåra frågor utan utslags kommentarer.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Sillage:

Riktig jobbig tävling, gav upp efter första tävlingen då jag fixat 1 poäng.
Gör riktiga tävlingar ist där alla har lika chans. Svåra frågor utan utslags kommentarer.

Om alla ska ha lika chans så får det inte finnas frågor utan det måste vara en utlottning bland alla registrerade medlemmar bara. Finns det frågor så finns det dom som är för dumma för att kunna svara på dom och måste man anmäla att man ska vara med så måste alla hinna se att man måste anmäla sig om det ska vara lika för alla och det blir det aldrig.

/ LordDaimos

123
Skriv svar