Medlem
Nätagg Watt

Hoho FZ!

Är det nån som har en anning om hur jag kan kolla hur mycket watt mitt nätagg ligger på? Tacksam för svar.

Medlem

Står på det förmodligen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Vart på det? Står inte utanför och jag kan inte öppna den för då bryts garantin.

nj
Medlem
Skrivet av Tiimmy:

Vart på det? Står inte utanför och jag kan inte öppna den för då bryts garantin.

Det bör sitta ett klistermärke på nätagget inuti chassit med all viktig information om hur kraftfullt det är och så, dock så är enda sätten att se det att öppna lådan alternativt leta någon tillverkares hemsida (för datorn om det är en märkesdator, möjligen chassits tillverkare om det hopplock från en butik där nätagget medföljde chassit) alternativt kontakta stället där datorn är köpt och fråga om informationen.

Medlem

installerade dator idag och iaf Hiper M 530W har sin spec-klisterlapp på ovansidan (fläkten på undersidan) ...
Vet man märke/modell är det enkelt att googl fram info (ser ex om det finns fler revisioner av samma agg, med olika spec (Antec 425W ex)

edit..apropå revisioner: även detta psu har 2 revs...bäst är att SE spec på psu't...


signatur

Make a hole !

1
Skriv svar