1000 personer får gå från Electronic Arts

Robot
Medlem
1000 personer får gå från Electronic Arts

fan va synd

Medlem

"EA is implementing a plan to narrow its product portfolio to focus on hit games with higher margin opportunities." <-- woohoo -_- nu kommer vi bara att få FIFA och Need For Speeds från dem.

Lika bra, det kommer ändå knappt några bra spel ur det lilla stinkande hålet i marken.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Precis som ni skriver får man hoppas att de inte lägger ner nya IPn.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

IN YOUR FACE! HAHA :crazy:


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Ursäkta inlägget ovanför.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Medlem
Skrivet av Wartex:

"EA is implementing a plan to narrow its product portfolio to focus on hit games with higher margin opportunities." <-- woohoo -_- nu kommer vi bara att få FIFA och Need For Speeds från dem.

Yey...


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Wartex:

"EA is implementing a plan to narrow its product portfolio to focus on hit games with higher margin opportunities." <-- woohoo -_- nu kommer vi bara att få FIFA och Need For Speeds från dem.

Glöm inte The Sims. De kommer att sätta alla utvecklare på att göra tilläggspaket till Sims 3 nu så de redan vid release kan släppa 15 addonpaket med allt från korvkioskjobb till att inreda en hemlig porrlya i källaren och tjäna pengar på att sälja "film"...

/ LordDaimos

Medlem

ska man skratta eller gråta?
bolaget som köper upp hela marknaden faller som babylonstorn
dom kanske kan rädda folket me att sluta me alla licenser osv.?
tråkigt för dom anställda men lika gott åt EA
förr eller senare så måste dom falla

Inaktiv

Dont hate, make loove

Medlem
Skrivet av Wartex:

"EA is implementing a plan to narrow its product portfolio to focus on hit games with higher margin opportunities." <-- woohoo -_- nu kommer vi bara att få FIFA och Need For Speeds från dem.

nja nja Vilka distribuerar Battlefield??????????

Medlem

1000 personer?? Åh herre jävlar!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

ja Battlefield:Heroes, wohoo...

Skrivet av LordDaimos:

Glöm inte The Sims. De kommer att sätta alla utvecklare på att göra tilläggspaket till Sims 3 nu så de redan vid release kan släppa 15 addonpaket med allt från korvkioskjobb till att inreda en hemlig porrlya i källaren och tjäna pengar på att sälja "film"...

/ LordDaimos

"hit games" betyder på deras språk spel med hög avkastning.

Mer Sims, mindre Dead Space, med andra ord.

Medlem

HAHA oh nooo! Inte mer fifa, nhl, nfs, the sims skit varenda jävla år!

Köp mer Valve spel nu så att de inte också måste skära ner!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

"kommer följas av en satsning på "hitspel med större marginaler"

NEEEEEJ
faan skit det betyder att vi kommer få se sims cod eller vad faan det är dom har, osv.. bara ren skit kommer vi få se


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

EA är som en stor skattkista med flera tunga titlar under bältet. Om EA skulle råka gå under så är det inte alls så hemskt som man skulle kunna tro. I en vinkel av det hela så skulle man kunna säga att de titlar som ligger orörda och gömda kommer se solsken när kistan öppnas då EA behöver pengar.

Hur många trodde att Bethesda skulle få köpa licensen till Fallout 3? Ett spel som varit förväntat i över 10 år?

Medlem

Here we go again


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Skrivet av IceMan:

"kommer följas av en satsning på "hitspel med större marginaler"

NEEEEEJ
faan skit det betyder att vi kommer få se sims cod eller vad faan det är dom har, osv.. bara ren skit kommer vi få se

Cod? Du menar MoH? Och jag ser gärna mer av det spelet (även om de 2 sista har varit besvikelse... Airborne kunde varit roligare om den haft ordentlig MP åtminstone)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hoppas någon köper upp varumärket Bullfrog och släpper ett nytt Syndicate.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Det var ingen snäll Julklapp från EA!

Medlem

God Jul!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Bara inte Dead Space drabbas!

Medlem

Yay.. Det får vi fira med lite glögg.

Folk får ju sparken över hela världen, visst är det tråkigt, men om det är nått företag jag vill att det ska gå dåligt för så är det EA.

Enda bra spelen de där företaget pumpar kommer från EA Sports. Ok.. ok.. The Sims och Battlefield, men att ge credit till EA för dom titlarna är så fel som det bara kan bli. Det är tack vare dom som det släppts nya Battlefield spel varje år och en ny Sims expansion varje vecka. Vilket jag tror alla kan klara sig utan.

Medlem

Synd om alla som får sluta på grund av lågkonjunkturen.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Vadå fira.... tycker jag inte

ändå har jag haft en del problem med EA i NHL09 på Xbox360, men vem gör det bättre......ingen.,.,..,,.,.,.,.,.,.,å sen så har EA dubbla omsättningen jämfört med 2:an i den listan så det går nog ingen nöd på dom

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Synd om alla som får sluta på grund av lågkonjunkturen.

Mosoloa är geniernas okrönte konung.

Medlem

För guds skull låt inte NHL-serien drabbas!

12
Skriv svar