Rapport från Starcraft 2-betan

Skägg.
10 Chambers
Rapport från Starcraft 2-betan

Nyligen examinerade rymdsoldaterna Janne, Leffe, Sigge och Örjan sitter i den nybyggda bunkern och myser med varsinn vältuggad cigarr i mungipan

- Fan Janne, kul att vi hamnade i samma grupp, om tjänstgöringen på det här skithålet till planet blir ändå bara blir hälften så roligt som rekryten kommer tiden att flyga!
- Visst, det här kommer bli strålande tider Leffe, till skillnad från idioterna i skolan verkar ju vår befälhavare ha huvudet på skaft och rätt inställning, inte så mycket stress och hets

Örjan, som kom från ett annat utbildildningskompani, var inte lika säker på den saken.

- Grabbar, jag är fan inte säker på att han vet va tusan han pysslar med, jag ser inget som helst mönster i hur han sätter upp den här basen och trupper verkar kallas in på måfå.

- Äh, slappna av, det finns en anledning varför vi sitter här i bunkern och han där uppe med kontrollen, han har koll på det övergripande, harklar Janne ur sig.

Sigge försöker få täckning på sin mobiltelefon genom att hålla den så nära skjutgluggen som möjligt men utbrister plötsligt:

- Va i helvete är det där för gulskimrande miffon, hur kom de in i basen. De där blåa laserstrålarna ser förbannat elaka ut.
- FANFANFAN LARMET GÅR, VI ÄR UNDER ATTACK, skriker Leffe.
- DE KOMMER HITÅT!
- AHHHHHHHHHHHHHH JAG BRINNER!
- JÄVLAR HELVETES SKIT JAG BRINNER OCKSÅ!

- mamma... hjälp mig...

#blogg


signatur
Rapport från Starcraft 2-betan

I am burning, I am burning, burning with desire


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Av deras dödsskrik att döma var det garanterat inte deras önskan att brinna upp i den där bunkern.


signatur
Medlem

Vill också spela Starcraft 1.2

1
Skriv svar