Färsk rendering från Duke Nukem Forever

Medlem

I've got balls of steel.I've got balls of steel.I've got balls of steel.I've got balls of steel.I've got balls of steel.I've got balls of steel.I've got balls of steel.I've got balls of steel.I've got balls of steel.I've got balls of steel.I've got balls of steel.I've got balls of steel.!!!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Är fienderna på bilden i riktig skala? Tänker på dom större i bakgrunden, ser ut som bossar isåfall. Hursomhelst, GRYMT!

PaZ
Medlem

För mig är det oavgjort mellan tidigare nämnda "I'll rip your head off..." och "I don't have time to play with myself". Även "it's down to you and me, you one-eyed freak" (som verkar felskriven i wikin) är ett användbart citat i vardagen

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Vast:

"I'm gonna get medieval on your asses!" på wikin är ett citat av Marcellus Wallace i Pulp Fiction. Man kan ju inte regga eller redigera där så... får posta här.

Det kräver bara en snabb registrering för att kunna editera, eftersom bottar sabbar för mycket annars.


signatur
Inaktiv

Elvis lever, the king is still alive.
Några på FZ.se lyssnar på dlk eller?
Kul och se livstecken från spelet

Medlem
Medlem
Skrivet av Khorney:

Alla dukes Citat är ju rippade från Ash i evil dead rullarna ändå. Varför då sitta och tycka att duke säger så coola saker?

Inte samma röst va? Duke's är tuffare.

Medlem

Tycker I GOT BALLS OF STEEL är bäst


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

OMG! :heart: *lite tårögd*


signatur

Text does not represent Mozart's life.

KoP
Medlem

Jace Hall får testa Duke Nukem Forever.

http://uk.youtube.com/watch?v=rCD0T-EgKO0

Medlem

ingen kommer väll köpa det, så trött på att vänta

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av dktheking:

Elvis lever, the king is still alive.
Några på FZ.se lyssnar på dlk eller?
Kul och se livstecken från spelet

Wow, det var en som nappade på DLK-referensen


signatur
Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Khorney:

Alla dukes Citat är ju rippade från Ash i evil dead rullarna ändå. Varför då sitta och tycka att duke säger så coola saker?

Inte samma röst va? Duke's är tuffare.

Nähh inte samma röst såklart, men lixom "hail to the king baby", "groovy!", "who want some" gimme som suger baby" med flera.

Duke är en Ash-kopia

Medlem
Skrivet av dalle:
Skrivet av Tobbe:

Alla figurerna är spegelvända från mitten. GG zzzz

Ditt påstående gäller vare sig meshen eller texturen.

Du har fel ... de du tror är skillnader är bl.a specular mappingens och lightingens förtjänst.

Sen missa du nog min -vapnen. (skrevs in senare).

Jag vet att ja har rätt.. meningslöst att ens försvara

Skrivet av Tommy_h:

Precis som i alla andra spel menar du? gg

Många dåliga spel ja.. men de finns några bra gjorda också. Dock inte direkt det folk söker i ett duke spel kanske.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

" I'm gonna rip out your spine and sh*t down your neck "

Klart bästa


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Spiken

"What you're waitin' for? Christmas?"

Kom igen nu FZ. Riktigt trasig engelska här. = Vad du väntar på, jul?

what IS IT you're waiting for
eller det korrekta
what are you waiting for.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Är det bara jag eller ser det ena stora monstret (det med ett öga) ut som den sista bossen vid fotbollsplanen i Duke Nukem 3D?

Medlem

Synd att alla bossarna ser mer eller mindre likadana ut generic monster, förrutom flygande crysis fisken. Alla är humanoid formade med två ben och två armar. Hoppas verkligen de har varit kreativa med bossfajterna.

Medlem
Skrivet av xaler:

"I'm gonna rip off your head and shit down your throat!" Definitivt min favorit

Min med. Extra roligt är ju att det dessutom visas i en cutscene när han gör det efter att man besegrat bossen. Jag höll på att trilla av stolen av skratt när jag såg det första gången.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av ElyziuM:

Vilken grafik motor rullar det på nu föresten?
Från bilden att döma ser det väldigt Unreal Engine aktdikt ut.

alldelles rätt Unreal 3 motorn

Nästan, det är Unreal 2 motorn som dom sedan biffat upp själva.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Kommer ihåg ett roligt när man befriade tjejerna i duke nuken ? ja vilket va det var som ett plattformspel sett från sidan för några år sen

"You must be 18 or older to Ride" 8)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Khorney:

Alla dukes Citat är ju rippade från Ash i evil dead rullarna ändå. Varför då sitta och tycka att duke säger så coola saker?

Inte samma röst va? Duke's är tuffare.

Nähh inte samma röst såklart, men lixom "hail to the king baby", "groovy!", "who want some" gimme som suger baby" med flera.

Duke är en Ash-kopia

Duke är en parodi på actionfilmsklichér. De flesta citat han använder sig av kommer från någon otroligt klichéfylld film. De kända Bubblegum-raderna kommer t.ex. från John Carpenters "They Live" från '88.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

I'll rip off your head and shit down your neck!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem

Hail to the king, baby


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem
Medlem

Vad hände med "rest in peases"(med reservation för felstavning). Finns inte med på wikipedia heller... eller det kanske är från "Manhattan project"


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

"You're an inspiration for birthcontrol!"


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Detta är ju enbart för att inte ensamheten eller uppmärksamheten skall svalna runt den så kallade utvecklingsstudion. Hade de något att visa INGAME så hade det varit en nyhet. Just nu så¨figurerar FZ som aftonbladet.....publicerar vad de kallar fakta utan att ha faktiskt kolla upp om det finns en gnutta sanning.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av ElyziuM:

Vilken grafik motor rullar det på nu föresten?
Från bilden att döma ser det väldigt Unreal Engine aktdikt ut.

alldelles rätt Unreal 3 motorn

Jaså? Trodde det var en modifierad version av 2:an, eller har dom bytt igen? Vet att dom får tillgång till ny kod from Epic om dom vill, men det mesta ska vara egenskrivet vad jag hört.

Har för mig att jag läste samlade citat av bushard (stavning?) att motorn dom använde bygger i grunden på unreal engine 2 men dom modifierade den så kraftigt så den kan räknas som en helt ny motor. Så jag tror det stämmer det du säger.

Så vitt jag förstått är det alltså inget av unreal engine 3.
But i maybe wrong?


signatur

Nämen!

123
Skriv svar