Färsk rendering från Duke Nukem Forever

Medlem

Ja, nu kan vi äntligen tro att det snart kommer, vad härligt - nu finns det en bild, då kommer det säkert snart, yeah, hurra...

Inlärningskurvan är brant i gamervärlden.

brant.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Release: N/A

Hehe ska bli intressant å se om det släpps under sin egen livstid.

Medlem

mycket snyggare än de första screensen jag såg av detta spel


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Skrivet av PurreSnurre:

Detta är ju enbart för att inte ensamheten eller uppmärksamheten skall svalna runt den så kallade utvecklingsstudion. Hade de något att visa INGAME så hade det varit en nyhet. Just nu så¨figurerar FZ som aftonbladet.....publicerar vad de kallar fakta utan att ha faktiskt kolla upp om det finns en gnutta sanning.

Fakta: 3D Realms har släppt skärmdumpen.

Medlem

vad hände med "shit happens"?

Inaktiv

"Nukem 'till they glow, then shoot 'em in the dark!"

Medlem

Även om om det varit "officiellt" länge, alla säger det etc, så tyckte jag när jag såg den där Jace Hall filmen för ett tag sedan, att det såg ut som iD Tech, verkligen inte Unreal - och det vill jag med. Allt som är stämplat Epic har ju sugit så mycket de senaste åren. Dessutom kan man inte bygga banor till Unrealmotorn... trist att när man ser denna bilden så cementeras verkligen känslan av att det faktiskt är Unrealmotorn som används, den flygande bläckfisken och det blå-gula ljuset hjälper inte till att bryta känslan heller

Skrivet av Tobbe:

Många dåliga spel ja.. men de finns några bra gjorda också. Dock inte direkt det folk söker i ett duke spel kanske.

De flesta spel, typ _alla_ på konsoll. Men folk tycker ju de spelen är så bra.

Skrivet av MaLiBu:

vad hände med "shit happens"?

Alla andra säger det...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Pansarknekt

Its time to kickass and chew bubblegum and Im all outta gum!

Brukar köra den i WoeW när folk klagar. Vilket dom gör ofta. Flexibla gamers ftw!


signatur

Ooooh the drama!

123
Skriv svar