Mer om Free Radicals problem

Robot
Medlem
Mer om Free Radicals problem


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Inaktiv

Tack så mycket era piratkopierande kräk! Ni borde skjutas allihopa!


signatur

//Aron

Medlem
Medlem

ScrotzaN wtf de flesta av deras spel är ju konsol spel och ofta man kan skylla på piratkopering för att det går dåligt för dom klaga på finanskrisen istället lol.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

hm, om man skjöt alla som piratkopierade deras spel så skulle det inte se ett dugg annorlunda ut, eftersom de potentiella köparna bland piraterna blivit avskjutna. troligen skulle de ha sålt ännu sämre. men jag förstår vad du menar.

Inaktiv
Skrivet av ScrotzaN:

Tack så mycket era piratkopierande kräk! Ni borde skjutas allihopa!

Och priset för årets mest begåvade och insiktsfulla kommentar går tiiiill... ScroootzaN!

Medlem
Skrivet av ScrotzaN:

Tack så mycket era piratkopierande kräk! Ni borde skjutas allihopa!

Eh?

Jo för det är ju väldigt många som piratkopierat TimeSplitters?

Å Haze skötte de väl själva om att det inte sålde...

Tråkigt om de försvinner iaf...

(Förövrigt är ju Haze till PS3 å där finns inte piratkopiering ännu va?)

Inaktiv

Alla timesplitters spelen var antingen till ps2 eller xbox så dom gick alldeles utmärkt att piratkopiera. Likaså Second sight som t.o.m. släpptes till PC.


signatur

//Aron

Medlem

Som jag redan nämt, sä är TimeSplitters det bästa spelet jag nånsin spelat. Hoppas EA sponsrar dom så dom klarar sig och vi får minst samma kvalité som på TS3.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

*gråter*


signatur

dudeldiduedldededldeududlddiididiiiii <- mitt gitarr solo.

Medlem
Skrivet av ScrotzaN:

Alla timesplitters spelen var antingen till ps2 eller xbox så dom gick alldeles utmärkt att piratkopiera. Likaså Second sight som t.o.m. släpptes till PC.

Visst är det tråkigt när personer förlorar sina jobb, men free radical kan knappast skylla på piraterna att det gick dåligt för Haze.
Sen har dom i stort sett bara timesplitters kvar i bagaget och jag vet inte hur stor fps målgruppen var på ps2.

Problemet var snarare att free radical ville vara en oberoende utvecklare som kunde behålla sina ipn och satsade sina sparade finanser på ett spel som inte var bra (haze). Sen när dom behövde nya pengar av banken för att göra ett annat spel så gick det inte pga finanskrisen. Dom hade ju tex Starwars Battlefront 3 på gång, men som dom förlorade till en annan utvecklare.
Lägger man alla ägg i en korg och man tappar korgen, ja då blir det såhär.

1
Skriv svar