Gratistesta WoW: Lich King

Medlem
Gratistesta WoW: Lich King

Jag är tyvärr inte unik.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag är tyvärr unik.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Det är en riktigt bra expansion, bästa av dom faktiskt. Nu kan man avnjuta spelet utan att gå med i hardcore guild för att få se allt godis.

Pansarknekt

Gött, vi ska ha WoW lan ihelgen och jag e den enda utan WOTLK. Es niice


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av deftune:

Gött, vi ska ha WoW lan ihelgen och jag e den enda utan WOTLK. Es niice

Du är så intresserad av WoW att du är med på WoW-lan, men inte såpass intresserad av det att du köper expansionen? O_o

Medlem

Jag har inte spelat wow på ett jävla tag, i stort sett så lvlade jag upp min kära druid till 70 och sen la jag av.

Har nu ägt expansionen i 10 dagar och är redan lvl 78. Säger bara weho! Detta är fasiken kvalité! Man får lite samma känsla som när man stapplade in i azeroth första gången back in 2005, det känns fräscht och man blir väldigt ofta helt paff av miljöerna. Även questen är extremt välgjorda.

Så detta spelet har helt klart förgyllt den första tiden av min arbetslöshet, och jag har inga planer på att lägga av på 80 då det verkligen inbjuder en mer till att börja raida än innan.

Jag skickar med en bild också som säger mer än tusen ord.

http://img213.imageshack.us/img213/2094/wow1uz1.jpg <- Det på en 37" plasma i rörelse är helt bedårande vackert. Design vinner över teknik alla dagar.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

NOO!! jävla frestelser,, Hade bestämt mig att inte köra wöw nåt mer. O o

Inaktiv
Skrivet av orkaupptaget:

Jag skickar med en bild också som säger mer än tusen ord.

http://img213.imageshack.us/img213/2094/wow1uz1.jpg <- .

Jag har aldrig förstått "grafiken" i wow, alltså färgerna och allt, inte fastnat för det, kanske är så att grafiken inte är det viktiga utan att spelet är så bra?:/

Medlem

oops.... FZ vart seg deg.


signatur

Jag äger.

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

text

Säger detsamma! Outland var ju bara skämmigt jämfört med Northrend. Dem som recenserade har knappast spelat nåt, alls, om dem bara klagar på hur "episkt" det var när man såg fiender som slogs utanför portalen och hur "tråkigt" det var att komma med båten till Northrend.

Riktigt roliga quest, tar inte 9 miljarder år att göra dem och det är inte bara gå å döda 30 såna där så får du ett par guld utan man får riktigt fina grejer på köpet för det mesta!

Själv är jag level 75 just nu.

http://pici.se/pictures/CefPiWZHY.jpg :heart: Paladin


signatur

Jag äger.

Medlem

... Hmm, gratis e gott!

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Man får lite samma känsla som när man stapplade in i azeroth första gången back in 2005, det känns fräscht och man blir väldigt ofta helt paff av miljöerna. Även questen är extremt välgjorda.

Håller helt klart med!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

tack, men nej tack

Inaktiv

Jag är unik.

Medlem

Länken är till amerikanska WoW.
Gå in på http://www.wow-europe.com så hittar ni europeiska versionen

Medlem

Jag är ännu en som är unik. Kanske dags att ändra i texten FZ?

Bara en bråkdel av folk i västvärlden spelar wow, vad är det 12 miljoner totalt i världen? Så att skriva att man är unik om man inte gör det är skapligt missvisande och visar bara på dålig världsuppfattning.

Medlem
Skrivet av djchester:

Jag är ännu en som är unik. Kanske dags att ändra i texten FZ?

Bara en bråkdel av folk i västvärlden spelar wow, vad är det 12 miljoner totalt i världen? Så att skriva att man är unik om man inte gör det är skapligt missvisande och visar bara på dålig världsuppfattning.

De syftar nog på folk som spelar/spelade WoW men har inte skaffat WotLK än, vilket är säkert en minoritet.

Ska själv ta och prova när man har en dator som är kapabel av att rendera 3d grafik igen.

Medlem

Aldrig spelat wow och kommer inte röra smörjan heller.
Levde 3 år på gymansiet med ett flertal pers som nötte det där, såg inte ett dugg kul ut, dö trist.

Medlem

Jag lirar nu wow med burning crusade expansion, och eftersom jag inte har en lvl55+ char än så har jag inte skaffat wrath of the lich king än.

Jag har läst att blizzard har förbättrat grafiken endel i WOTLK, och jag undrar om jag måste äga den för att ta del av dessa förbättringar, eller har jag redan fått dom med uppdateringarna sen i november?


signatur

Everyday I worry all day

Redaktör
Skrivet av djchester:

Jag är ännu en som är unik. Kanske dags att ändra i texten FZ?

Bara en bråkdel av folk i västvärlden spelar wow, vad är det 12 miljoner totalt i världen? Så att skriva att man är unik om man inte gör det är skapligt missvisande och visar bara på dålig världsuppfattning.

Vi lovar att säga till den dagen vi gör anspråk på uteslutande leverera tokseriösa nyheter. Tills dess tycker jag formuleringen fungerar, humor du vet...


signatur
Medlem

Då ska det testas. Funderade på att köpa expansionen... men när man får chans o testspela lite innan så är de klart man gör det. ^^

Medlem

jag är unik, tack å lov! å tänker så förbli

Medlem
Skrivet av djchester:

Jag är ännu en som är unik. Kanske dags att ändra i texten FZ?

Bara en bråkdel av folk i västvärlden spelar wow, vad är det 12 miljoner totalt i världen? Så att skriva att man är unik om man inte gör det är skapligt missvisande och visar bara på dålig världsuppfattning.

Men snälla.....människa. Humor?!?

Medlem

Jag är kanske ännu mer unik ^_^ Förbokade spelet, men avbokade det ett par veckor innan. Har fortfarande inte rört det.

Har knappt spelat WoW på typ ett år, men har fortfarande deras hemsida som startsida Kanske lyckas denna trial värva om mig igen?


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

I'm unique


signatur

Rawr

Inaktiv
Medlem

It's...sucking...me...in. Can't....resist....Noooooooo... (försvinner in i Azeroth)


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Är glad att jag är unik i detta fallet.

Medlem

kräver skiten minst 8gig ledigt på den partition där man har operativsystemet installerat? (kommer upp felmeddelande att InstallWoW.exe behöver 8gig ledigt, fast jag har 14gig ledigt på den hårddisken wow/tbc är installerat på)


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

12
Skriv svar