Öppen Combat Arms-beta släppt

Robot
Medlem
Öppen Combat Arms-beta släppt

Gött!!!

Medlem

Typ som en America's Army rip off eller vad?

Medlem

Ser ju rätt häftigt ut om man bara kollar genom på sidan. Synd man sitter på en temporär sunkig dator inte kan testa det :/

Såg precis system kraven och de var ju löjligt låga, kanske man kan testa ändå.

Medlem

Det var ju helt värdelöst det spelet... uråldrig grafik, betan känns som en alpha.. inte ens redo för beta test.. För många buggar alltså.. fy sjutton :/ Sen så kändes det som man spelade Counter-Strike blandat med Call of Duty.. Campers överallt och Call of Duty ljud.

Inaktiv
Skrivet av corporaln0ll:

Det var ju helt värdelöst det spelet... uråldrig grafik, betan känns som en alpha.. inte ens redo för beta test.. För många buggar alltså.. fy sjutton :/ Sen så kändes det som man spelade Counter-Strike blandat med Call of Duty.. Campers överallt och Call of Duty ljud.

OJ, kanske blir att stoppa nedladdningen... jag vill ha en krigsimulator, då är inte detta vad jag söker?:/

Medlem

Detta är ingen krigssimulator, det är ett arkadspel rakt igenom.. Du kommer bara bli frustrerad på alla hitreg buggar, allt lagg, o alla campers.

Inaktiv
Skrivet av corporaln0ll:

Detta är ingen krigssimulator, det är ett arkadspel rakt igenom.. Du kommer bara bli frustrerad på alla hitreg buggar, allt lagg, o alla campers.

Såg film nu, stängde av nedladdning direkt...

Medlem

Jag spelade 10 - 15 minuter bara.. men det va liksom.. usch blä.. ingenting nytt... Avinstallerade snabbt efter jag spelat klart.

Medlem

ge mig ironsights för bövelen!

Medlem

Det sög så slösa inte tid med det. Det är bara jobbigt att registrera sig ändå. Man mår dåligt efter 10 sekunder i det.

Medlem

Var riktigt sugen på att testa spelet men efter alla negativa comments så tänker jag inte slösa tid btw så har jag ju Runes of Magic som är väldigt roligt!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Detta är väl ingen nyhet,,har ju testat betan för 1 månad sedan,,preAlpha,,suger riktigt dåligt, ingen ADS, går ej att mappa om movementkeys,,Soppåsen .

Inaktiv
Skrivet av AndyZedd:

går ej att mappa om movementkeys

Aha, ospelbart för mig då eftersom jag kör svorak.

Medlem

Hmm ok... ja prövade detta trots vad folk sa och jag vill nu ha en förklaring hur man i hela denna värld kan vara "hooked" till detta


signatur

Chooch it

Medlem

ingen känsla alls ju! fan gick ju inte ens att sikta redigt. musen är snabbare sneet upp än den är i sidled och höjdled... och världens mus acc på det.

nej det är nåt för 10-åriga kids antar jag...


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Det finns inga ord som kan beskriva hur dåligt detta är.

Medlem

Det ser ut som en jävla HL1-modd.

Misslyckandet är totalt.

Medlem

30sec sen vart de soptunnan..

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Var riktigt sugen på att testa spelet men efter alla negativa comments så tänker jag inte slösa tid btw så har jag ju Runes of Magic som är väldigt roligt!

Bry sig om comments från puckon som inte hört talats om spelglädje? Omg... Enligt gameplay filmerna tkr jag det ser skitroligt ut!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Blev inte ens till att testa det här, NOD32 varnade om följande så fort nerladdningen var klar; "a variant of Win32/Packed.Themida application".

Medlem
Skrivet av Apothysis:

Blev inte ens till att testa det här, NOD32 varnade om följande så fort nerladdningen var klar; "a variant of Win32/Packed.Themida application".

Oooh farligt! not..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Så himla ruttet!

Medlem

Hmm, var lite skeptisk till det i början, men efter att ha spelat ett tag nu så tycker jag att det känns ungefär som Battlefield fast på CS-banor. Eller snarare, banorna är ännu mindre än det, väldigt små banor.
Musen är definitivt konstig, olika hastighet på upp/ner än åt sidorna, väldigt frustrerande tills man vänjer bort det.
Hade inga problem att binda om, har dock inte rört WASD men annars kan man binda om fint.
Vissa av banorna är lite obalanserade känns det som, men brukar för det mesta bli ett jämnt spel.
Jag brukar spela på servrar som stänger av Sniper Rifles, det är nog med camping och öppna ytor som det är.
Vad mer... Underhållande men jag tror inte att det håller i längden som t.ex. TF2.

Medlem

renodlat skitspel rakt igenom, känner mig besudlad efter jag utsatt mig för dem här dyngan

Medlem

Så jävla dåligt var det inte faktist. Potentialen fanns där men tyvärr så drog vissa grejer ner det rejält bland annat massa lag, konstiga hitboxar och vapen som är allmänt konstiga att skjuta med.

Medlem

Har folk insett att detta är en beta


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Jag har faktiskt börjat ogilla sådana här spel för om man dödar folk hela tiden så blir man kallad allt möjligt som campare etc. fast man aldrig stannar på samma ställe. Sedan om samma personer lyckas döda mig ett par gånger då får man glåpord för det.

Är det bara bebisar som spelar nuförtiden eller vad har hänt?


signatur
Medlem

ja tycker de va kul tar cs isf tycker jag. visst de kanske laggade lite menvafan de är en beta, realese kommer ju sen då kan man börja prata om vad som e bra o dåligt tills dess är de bara att ha kul i betan

VARNING DE ÄR EN BETA INTE HELA SPELET VARNING

BETA BETA BETA

Medlem
Skrivet av Newguy:

ja tycker de va kul tar cs isf tycker jag. visst de kanske laggade lite menvafan de är en beta, realese kommer ju sen då kan man börja prata om vad som e bra o dåligt tills dess är de bara att ha kul i betan

VARNING DE ÄR EN BETA INTE HELA SPELET VARNING

BETA BETA BETA

Det är inte ens klassat som BETA i mitt tycke.. En BETA ska gå att spela till viss del. Beta versionen av det här spelet är ospelbart och inte ett dugg lockande för framtida spel.
Känns mer som en halvfärdig alpha version av spelet.

12
Skriv svar