Öppen Combat Arms-beta släppt

Medlem

Jag tyckte det var rätt skoj faktiskt. Bra röj&plöj, lagom snabb förflyttning, vapnen känns balanserade. Dock är det ju lite små banor och jag kan hålla med om att hitboxarna verkar udda. Sen faktum att default mouse sens var sinnesjukt hög. Fick nästan da den i botten för att kunna spela

Medlem

Det jag menade med bindingkey var piltangenterna då jag kör efter det gamla UT stuket med keymapp.

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Newguy:

ja tycker de va kul tar cs isf tycker jag. visst de kanske laggade lite menvafan de är en beta, realese kommer ju sen då kan man börja prata om vad som e bra o dåligt tills dess är de bara att ha kul i betan

VARNING DE ÄR EN BETA INTE HELA SPELET VARNING

BETA BETA BETA

Det är inte ens klassat som BETA i mitt tycke.. En BETA ska gå att spela till viss del. Beta versionen av det här spelet är ospelbart och inte ett dugg lockande för framtida spel.
Känns mer som en halvfärdig alpha version av spelet.

Förklara?
Jag kraschade inte en enda gång, hade bra ping, dog endast en gång för något konstigt skäl, bra flyt på grafiken, skulle lika gärna kunna vara slutrelease.

dmn
Medlem
Skrivet av roob:

nej det är nåt för 10-åriga kids antar jag...

Då faller det in under samma kategori som CS, med andra ord.

Medlem
Skrivet av abbe:
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Newguy:

ja tycker de va kul tar cs isf tycker jag. visst de kanske laggade lite menvafan de är en beta, realese kommer ju sen då kan man börja prata om vad som e bra o dåligt tills dess är de bara att ha kul i betan

VARNING DE ÄR EN BETA INTE HELA SPELET VARNING

BETA BETA BETA

Det är inte ens klassat som BETA i mitt tycke.. En BETA ska gå att spela till viss del. Beta versionen av det här spelet är ospelbart och inte ett dugg lockande för framtida spel.
Känns mer som en halvfärdig alpha version av spelet.

Förklara?
Jag kraschade inte en enda gång, hade bra ping, dog endast en gång för något konstigt skäl, bra flyt på grafiken, skulle lika gärna kunna vara slutrelease.

Hahaha, du måste skämta! Slutgiltig release? Hahahaha, ja du då kommer det inte sälja bra.
Du får nog ta och lära dig kolla efter buggar abbe.

Medlem

Har inte stött på några vidare buggar alls... spelet fungerar hur bra som helst. Enda saken jag skulle klaga på tekniskt är att menyerna är alltid i samma upplösning, går bara ändra upplösning på själva spelet.

Super simpel shooter, ganska kul i kortare stunder (säg 15 minuter åt gången)... grafiken är inget att hurra för, men tror inte någon väntade sig Crysis här heller.

Medlem

bland det sämsta jag varit med om.
man köper vapen PÅ TID, och det är då inte billigt.

Inaktiv

Får jag fråga hur ni andra lyckats spela detta?
Jag får error code 30022, vilket enligt deras hemsida betyder att jag inte befinner mej i nordamerika. Enligt deras hemsida är betan bara öppen för nordamerikaner...
Hur gör jag?

edit: okay, följde FZ:s länk. Jag har ju laddat hem fel beta, haha.
God jul alla!

Medlem

Jag tyckte det var roligt... spelat hela kvällen. Visst det behöver en del jobb men första public beta.

12
Skriv svar