Inaktiv
! Quake4All !

Var hälsade, trogna Quake4:ers!

Den som trodde att Q4 var dött, kan gå tillbaka till kyrkan och tro vidare, för så är inte fallet! För somliga som inte vet det, så finns det en svensk/dansk aktiv pickupkanal som spelar Q4 1on1, 2on2, CTF, TDM och Ra4 (Det finns även en GTR Mid-Air server) och det spelas nätt och jämnt alltid något avdera. Dessutom är det alltid kul med nytt folk, så tveka inte att liva upp den trötta Q4 communityn Hoppa bara in hos #Quake4All @ Quakenet och/eller besök hemsidan: http://www.quake4all.se/

Det som krävs för att spela på dessa servers är 1.2 patch, XBM 0.23Fix (CTF, TDM, 2on2 servers), Q4Max 0.74b (1on1 servers). Det är autodownload på servrarna, så oroa er inte för saknade banor.

När jag ändå är här så kan jag berätta att Quake4All ska ha en CTF turnering snart igen. Förra gången blev en succé och många tyckte om det. När detta sker är fortfarande en fråga, men häng inne på vårt forum så kommer du förr eller senare få veta mer.

Kan också nämna en liten film som jag har gjort, allt för att rädda Q4 scenen, som handlar om Q4 CTF i sig. Det är såklart spelare från Quake4All som ingår i snutten, och kanske någongång du kommer vara med i en liknande Filmen kan hittas här hos own-age.com

Hoppas vi ses på pickupen! GG.

Inaktiv

Ah skön rulle. Synd bara att du la dit en massa onödigt grafiktjoffs..

Medlem

Tankar nu, åkterkommer med kommentar senare 8)

Medlem

Herregud, det där spelet verkar gå i slow motion, verkar inte vara så svårt att träffa folk direkt.

Inaktiv
Skrivet av Lord:

Herregud, det där spelet verkar gå i slow motion, verkar inte vara så svårt att träffa folk direkt.

Välkommen in och tokäg oss alla !

Medlem
Skrivet av Putte[+30:

"]

Skrivet av Lord:

Herregud, det där spelet verkar gå i slow motion, verkar inte vara så svårt att träffa folk direkt.

Välkommen in och tokäg oss alla !

What he said!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

1
Skriv svar