Otroligt tråkigt.

Medlem
Otroligt tråkigt.

Quake 4 är 7 månader gammalt, men redan har spelet blivit infesterat av gnällspikar och annat drägg.
Senaste 4 dagarna har det varit ett j-la gnällande om att man anväder Quad/Haste, eller om man använder ett vapen väldigt ofta, som t.ex. rail eller shaft.
Dock så händer det inte när klanfolk är inne, ty det är nog 99% fakenickare som piper.
Vilket leder in mig på det området ja...
Alltså, hur svårt kan det vara att spela med sitt egna nick?
Är verkligen folk så rädda för att tas som rookies i ett relativt nytt spel?
Ingen kan vara "pro" från start, det är en omöjlighet.
Men att gömma sig bakom "SugLuvan" (ja, det är en av alla som gnäller när man tar Quad) och kalla andra för n00bs och annan skit är i mina ögon patetiskt.
Om nu denne "SugLuvan" hänger här, så hoppas han tar åt sig, eller ännu bättre, vågar tala om vem han är och svara på varför alla som utnyttjar spelets vapen/powerups är "n00bs".

Nä, man drar sig för att spela när inte klanfolk är inne, för då vankas det gnäll i mängder.

[+30]-grabbar, se till att spela oftare!
Likaså du Muskumusen.

[OT] FZ-staff, dags att ändra "Quake 4 släpps under hösten 2005 av Raven." till "Quake 4 släpptes 21 oktober 2005 av Raven."

//AkirA aka U-96


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Vart liraru??, På #Quake4All servrarna brukar la d vara seriösa spelare?

Inte spelat på länge men, har för mig att det inte var gnälligt där.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

Vart liraru??, På #Quake4All servrarna brukar la d vara seriösa spelare?

Inte spelat på länge men, har för mig att det inte var gnälligt där.

Spelar på BBB-servrarna, gillar "ren" Q4FFA, men får väl börja lira på Quake4All-servrarna istället (pickup med Xbattle).
Hem å mecka *.cfg ikväll dåra. Hänt lite nytt sedan jag spelade CTF på Quake4All 2-3 månader sedan.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Tjohoo.
Ja whiners är ju faktiskt de som förstör mest, att klaga att man tar quaden tex är ju hel löjligt, det till hör ju spelet.


signatur

<3

Medlem

Hehe, Ja att folk använder sig av alias istället för sitt vanliga nick har jag alldrig riktigt förstått. själv gillar jag att känna igen folk men det går ju inte så bra när de byter namn varje dag.

Brukar lira på BBB servrarna, mycket på #3 nu när det är player limit 8 på den. mer än 8 spelare och det känns liksom att man bara skaffar sig en rocket och skjuter för att få kills.

Helst inte mer än 6 men 8 är okej.
[+30] grabbarna är alltid asjuste men jag blir förbannad när de träffar mig hela tiden

Det här med att inte ta quad eller andra powerups, det är ju någonting som du själv får ta beslut över. jag brukar tänka som ifall jag ligger på top 3 typ så tar jag dem alldrig för att de som ligger under ska komma upp lite och det blir en bättre match.

Sedan kan du ju även komma överens med någon Nemesis du lirar mot att inte använda powerups (jag och en kille körde med bara brawler och rail engång, alla andrapå banan körde som vanligt men han och jag hade askul )
Hur some helst så är det något du får bestämma själv och andra har absolut ingen anledning att klaga.

Har märkt att det finns endel elakt(idiotiskt) folk på Q4 men de som är trevliga väger upp det.

Hoppas få se alla er in-game snart.

Medlem

Haha, såg inte at du Skrev aka. U-96
Dig har jag ju sett flera gånger ju och du lirar ju rätt bra också

Inaktiv

Får inte jag whina är jag inte med !!!!!

Medlem
Skrivet av Putte[+30:

"]Får inte jag whina är jag inte med !!!!!

Whina på, bara du spelar ikväll!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Putte kan whina över hur dåligt motstånd han har som lyckas fånga hans rockets hela tiden.

Medlem

Shake it off, det är så jag gör. Eller så njuter jag bara ännu mer över att se dem gräva sina egna gravar


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Har blivit sugen på Q4 igen <_< Lär få storstryk efter all denna frånvaro, men jag spelar mest för att det är skoj ändå!

Medlem

Vem fan bryr sig vad folk heter? Bara skjuta skallen av dom. Jag heter tex inte sonic när jag spelar, utan jag brukar nicka SugLuvan.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

1
Skriv svar