Inaktiv
.Pak

Goddag. Jag skulle vilja be om att få så många olika sorters pak-filer uppladdade. Som många vet håller jag alltid utkik efter användbara ljud och annat trevligt. Jag undrar också om "den där ftp:n" fortarande finns tillgänglig (späckad med äldre pak's), vill minnas att det var en post angående saken här förra året och att Partizan hade med det hela att göra

...Då ska vi se!

Inaktiv

Kom inte här och låtsas vara trevlig. Skämmes, tamefan!


signatur

mr a of clan mr

Inaktiv

Skämmes, tamefan!

Inaktiv

Nej nu jävlar!

Medlem
Skrivet av cowb0y:

Jag undrar också om "den där ftp:n" fortarande finns tillgänglig (späckad med äldre pak's), vill minnas att det var en post angående saken här förra året och att Partizan hade med det hela att göra

Det kan vara gibbus ftp som du syftar på. Dock är den inte igång, men jag har speglat filerna till webservern. Där ligger ca 8 GB Q2-relaterat grajs. Jag har för mig att Partizan körde en download */q2* hos fileplanet en gång och att det är detta som också ligger där.

Inaktiv
Skrivet av [eG:

Jyx"]

Skrivet av cowb0y:

Jag undrar också om "den där ftp:n" fortarande finns tillgänglig (späckad med äldre pak's), vill minnas att det var en post angående saken här förra året och att Partizan hade med det hela att göra

Det kan vara gibbus ftp som du syftar på. Dock är den inte igång, men jag har speglat filerna till webservern. Där ligger ca 8 GB Q2-relaterat grajs. Jag har för mig att Partizan körde en download */q2* hos fileplanet en gång och att det är detta som också ligger där.

Då tackar jag så mycket för detta!

Medlem

Gôtt att den e tillbaka :D, ska tanka lite nostalgimodeller...


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

givf dubbelmongo

Inaktiv
Inaktiv

Nu har jag alltså pusslat ihop en pak som jag numera kallar min egen. Reaktionerna har hittills varit positiva.
Varsågoda att prova: http://optimizer.se/filer/q2/pakfiler/cowpak.rar

Medlem

Var hittar du alla dina ljud?, inte märkt av i andra paks - bara massa q3 ljud och allt de andra vanliga...


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Jag har pillat in en hel del ljud från spel som d3, hl2, cod2 och q4.

Medlem
Skrivet av cowb0y:
Skrivet av [eG:

Jyx"]
Det kan vara gibbus ftp som du syftar på. Dock är den inte igång...

Då tackar jag så mycket för detta!

Jag har plockat bort sakerna från länken jag pastade ovan och har istället dragit igång FTP servern igen.

All info hittar ni på vår välgjorda hemsida --> gibbus sida

Sen... skall vår KOTS2000-server troligtvis också fungera igen.

1
Skriv svar