Video: Fatal1ty på E3 2006

Inaktiv
Video: Fatal1ty på E3 2006

Klistrar: "Description:
Video of a shootout from the Fatal1ty booth at E3 2006. The Fatal1ty booth at the video game industry tradeshow was on par with major corporations occupying a fairly large area in the far right corner of the south hall.

I happened to pick an interesting shootout to film. Fata1lty's challenger which was chosen from audience requested that they play "Over the Edge" instead of "The Longest Yard" which was the default map being played. Fatal1ty was hesitant to agree to the map change even after he was taunted by his challenger who requested "Over the Edge" since that was the map he was most familiar with. Fatal1ty finally agreed, but only if his opponent first played "The Longest yard" and kept a positive score. In the end, his opponent ended up with a negative score, but Fatal1ty agreed to play the second map anyway. Commentary of the two matches is provided by Radio iTG's Tosspot who was on hand to provide commentary for the large crowd watching the match."

[http://www.planetquake4.net/download.php?op=fileid&lid=2304]

Medlem

Vilken jävla tönt. Hoppas han bryter några ben.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

lol!


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Inaktiv

Fatal1ty="sissy sunday driver"
Va fan, fattar inte att han sprang efter Quad_item jämt? han behövde ju inte ha det, han kunde ge killen en chance.

men såg ni Baben???WOW


signatur

Hata inte mig för att jag e så damn snygg

Medlem

snygga moves hade han.. men fan.. bög som zoomar


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Snygga moves?
Tyckte de så förjävla dåligt ut om jag ska vara ärlig. Se ett demo med vilken annan ledande spelare som helst, exempelvis tox, cooller. Stor skillnad enligt mig.
Har fatal1ty legat av sig eller?

Inaktiv
Skrivet av ginyu:

Snygga moves?
Tyckte de så förjävla dåligt ut om jag ska vara ärlig. Se ett demo med vilken annan ledande spelare som helst, exempelvis tox, cooller. Stor skillnad enligt mig.
Har fatal1ty legat av sig eller?

Sant... han är helt misslyckad som spelare och har ingen skill what so ever!! håller helt med!

Medlem
Skrivet av ginyu:

Snygga moves?
Tyckte de så förjävla dåligt ut om jag ska vara ärlig. Se ett demo med vilken annan ledande spelare som helst, exempelvis tox, cooller. Stor skillnad enligt mig.
Har fatal1ty legat av sig eller?

Som jag fattat det så sitter fatal1ty och boot campar med fojji, stermy & co i hans egen källare. Så vi får snart se honom sparka röv på något event här framöver.

Medlem

han är bra av några anledningar.
han kör som en bot. tråkigt att titta på, och är "feg" han vinner klart han gör det, men det är inte på ett underhållade sätt, se tex Zulg och fat när de spelade, Zulg var grmy kul att se på, fat somnade man av (UT2k4)

ps. gha han var ju dryg i filmen


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Visst, aim och prediction är de väl inget fel på. Fast fortfarande inget som imponerar.
Men jag tvivlar inte för en sekund att om han skulle pressa i en bunker ett tag så skulle han slå dom flesta, t.o.m alla kanske. Han är ju faktiskt fortfarande Fatal1ty

Medlem

Meh, sen att han alltid för möta skit motstånd är ingen som tänker på? När han väl möter någon som är BRA, så går det inte bra för han längre.

Inaktiv

Såg Fatal!ty på DHW 04 och tyckte han spelade riktigt bra, då mot EYE|Sakh (eller hur han taggade). Sakh hade ju vunnit en match mot honom innan och kammat hem en dator värd 20'000 så Fatal!ty ville la vinna den matchen på riktigt. Orka sitta och tok-pressa när man kör mot en massa press-människor


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

när det står pengar på spel, och ibland rätt mycket sådant, så går det trots allt inte ut på att spela snyggt eller intressant, allt som räknas är att vinna...oavsett det innebär quadcampa konstant...

men jag håller med, han verkar lite smådryg som person

1
Skriv svar