Medlem
Lite vår-gibb!

Äntligen fick jag mitt konto att fungera \o/

Tänkte lägga till en tråd när jag ändå håller på.
#edl.q2 avslutas imorgon (tisdag) med finalen mellan mig och Damiah kl. 20.30 för er som vill trotsa ute serveringar och sol! Vad jag hört så kommer det att finnas scorebot, shoutcast samt QTV för ett antal. Kommer säkerligen att bli en tuff match så kika förbi

Ha det gött!

Mvh
PURRI

Medlem
Inaktiv

Hoppas jag kan komma loss för att följa det hela. GL & HF !!!


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv
Skrivet av purri:

Äntligen fick jag mitt konto att fungera \o/

Tänkte lägga till en tråd när jag ändå håller på.
#edl.q2 avslutas imorgon (tisdag) med finalen mellan mig och Damiah kl. 20.30 för er som vill trotsa ute serveringar och sol! Vad jag hört så kommer det att finnas scorebot, shoutcast samt QTV för ett antal. Kommer säkerligen att bli en tuff match så kika förbi

Ha det gött!

Mvh
PURRI

http://mr.troligt.com/leet/munching_out.gif


signatur

mr c of clan mr

Inaktiv

Om nån har länkar med mer info får ni gärna posta här, vore kul att se detta

Medlem
Skrivet av Modemis:

Om nån har länkar med mer info får ni gärna posta här, vore kul att se detta

http://q2scene.net/ds för demos.
http://q2scene.net/edl för turnerings sidan.

Medlem

Slutar du lira q2 helt och hållet nu? Tlåkigt! buhä

Medlem
Skrivet av zorixa:

Slutar du lira q2 helt och hållet nu? Tlåkigt! buhä

För nu gör jag det! Har en fullspäckad sommar med Q4 ifall allt går vägen. Kommer knappt ha tid att vara hemma! Men kommer troligtvis inte att sluta spela för alltid. Dyker nog upp på en server framöver. Om det är om 1 vecka eller 1 år vet jag inte

Inaktiv
Skrivet av purri:

Men kommer troligtvis inte att sluta spela för alltid. Dyker nog upp på en server framöver. Om det är om 1 vecka eller 1 år vet jag inte

Det får vi hoppas för det kommer ett GurkLAN till hösten som du får se till att spela Q2 på.

Jag lyckades komma loss igår kväll, men det enda som till slut funkade var en shoutcast ... som dessutom låg några minuter efter rapporteringen av scorebot. Lite förvirrande var det

Synd att det inte gick bättre igår, men att komma 2:a i Europa (och därmed 2:a i världen ?) är inte fy skam.
Speciellt med tanke på att Quake2 inte varit ditt prio ett sedan i höstas.


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Anser ändå Purri snäppet värre en Damiah. Om vi jämför hur mycket tid Damiah hade över till quake2 träning med "Purifer" så ligger Purri i lä.
Right? Wrong?

Ge Purri samma samma förhållanden som Damiah har/hade = Farligt

Eller överskattar jag dig?

Inaktiv

alla överskattar honom, iallafall vi som vet vad vi sysslar med

Inaktiv
Skrivet av kaffe-gren:

iallafall vi som vet vad vi sysslar med

Var kan jag köpa det någonstans, det där "vet" alltså. Jag har aldrig vetat vad jag sysslar med så det vore skoj att fixa lite.
Vad kostar det per kilo ?


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv
Skrivet av Gandalf4i[+30:

"]

Skrivet av kaffe-gren:

iallafall vi som vet vad vi sysslar med

Var kan jag köpa det någonstans, det där "vet" alltså. Jag har aldrig vetat vad jag sysslar med så det vore skoj att fixa lite.
Vad kostar det per kilo ?

jag skrev lite fel där men jag skojade ändå bara :\

Medlem

gren nu anmölde ja dig din jävel!
Hur fan går det med kaffe ra2? Inte hört ett jävla ljud, va det bara massa nonsens du kom med som vanligt?
Varför protesterar inte cato?

Inaktiv
Skrivet av kaffe-gren:

jag skrev lite fel där men jag skojade ändå bara :\

Vad synd, jag som hoppades på att köpa mig lite koll på burk


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv
Skrivet av martyr:

gren nu anmölde ja dig din jävel!
Hur fan går det med kaffe ra2? Inte hört ett jävla ljud, va det bara massa nonsens du kom med som vanligt?
Varför protesterar inte cato?

vi lirade lite smått jag, claw, fetto, cato, cag och du ju. dessutom är det ju sommar nu så du kan ju fara åt helvete med ditt gibb

Inaktiv
Skrivet av kaffe-gren:
Skrivet av martyr:

gren nu anmölde ja dig din jävel!
Hur fan går det med kaffe ra2? Inte hört ett jävla ljud, va det bara massa nonsens du kom med som vanligt?
Varför protesterar inte cato?

vi lirade lite smått jag, claw, fetto, cato, cag och du ju. dessutom är det ju sommar nu så du kan ju fara åt helvete med ditt gibb

vårda språket gren

Inaktiv

Äuu vafaäuun jag lirar Cää-äss.

Medlem

Jag lirar typ uteslutande Guild Wars(anteckna inte, denna post kommer inte raderas).


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

1
Skriv svar