Medlem
LAN!!!

Såg så tomt ut så jag var bara tvungen att starta en tredje tråd....utan att egentligen ha nått att säga.

Fett kul å vara på LAN igen iaf

Inaktiv

Japp, alltid lika kul med LAN. Jag har railat Butcha i ryggen flera gånger nu och det är lika kul varje gång.
8)


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av rwkish:

Gubbar

JAPP !!!


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

stora barn leka bäst?

Medlem

Ja, fixa ett fint Q2 lan, som det är nära till(från norrland). Doc kanske kan sponsra oss norrlänningar med resa dock(ORDVITS)


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

var ligger norrland?

Medlem

Söder om din hemstad.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv
Skrivet av Wimp:

Ja, fixa ett fint Q2 lan, som det är nära till(från norrland). Doc kanske kan sponsra oss norrlänningar med resa dock(ORDVITS)

Ni "norrlänningar" ???? diskutera det med acron

Medlem
Skrivet av Putte[+30:

"]

Skrivet av Wimp:

Ja, fixa ett fint Q2 lan, som det är nära till(från norrland). Doc kanske kan sponsra oss norrlänningar med resa dock(ORDVITS)

Ni "norrlänningar" ???? diskutera det med acron

Finns inget att prata om, allt han skriver är någon annans åsikt, han försöker bara smöra in sig. Tyvärr. :evil:


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv

passa sig, saatana....


signatur

mr a of clan mr

Medlem
Skrivet av acron:
Skrivet av cato:

passa sig, saatana....


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Det är ju snart höst... *positive thinking* ..och GurkLan brukar dra lite folk.


signatur

www.plus30.net
#plus30.net

Inaktiv
Skrivet av Turboo[+30:

"]Det är ju snart höst... *positive thinking* ..och GurkLan brukar dra lite folk.

Det måste vara snart nu, sitter ju redan ombytt och väntar på att Mazola ska hämta upp mig

Inaktiv

Med ombytt menar du väl att man bytt kläder,inte att man sitter där med bar underkropp????Mazola kommer att få sitt livs överraskning när han hämtar dig...

1
Skriv svar