Q4 är inte dött......

Inaktiv
Q4 är inte dött......

det bara luktar konstigt !

Medlem

Tsss, inte då. Luktar så gott så!

//AkirA aka U-96


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

och varför ni två gömmer er? länge sedan man såg ju er på BBB-Server..

säg inte att ni bitches har lagt av

Long live to Q4.


signatur

Hata inte mig för att jag e så damn snygg

Inaktiv

Jag tycker att rocket arena 4 har livats upp en del sedan den nya patchen som funkar med PR1.2

Medlem
Skrivet av Muskularis Möss:

och varför ni två gömmer er? länge sedan man såg ju er på BBB-Server..

säg inte att ni bitches har lagt av

Long live to Q4.

Både jag och Putte var inne igårkväll på BBB, minns inte om det var #1 eller #2.
I helvete heller att jag lägger ner Q4. 8)

Edit: Hm, gick inte bra att quota dig musen, fick [quote=Muskularis M?] istället för [quote=Muskularis Möss] ... *rapporterar* :>

Fick editera själv.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Funderar på att stänga ner en av BBB's dm servrar så att ni hittar varandra. Ibland ser jag ett par spelare på ena servern och en ensam spelare på den andra, så ni får gott om plats på en server.
Startade upp den andra dm servern förut när den första ofta var full men nu har aktiviteten klingat av.

Inaktiv

Min dator är paj och tänker inte funka på ett par veckor, så mig får ni klara er utan

Procyon: Ta bort "The Longest Day" från mapcyceln, tack. Den är så otroligt dålig. Sepcielt när det är många på servern.

Inaktiv

Bredbandsbolaget Q4 #02 DM 213.115.187.200:28005 har en ny mapcycle där bland annat 'The Longest Day' är borttagen.

Medlem
Skrivet av Procyon:

Bredbandsbolaget Q4 #02 DM 213.115.187.200:28005 har en ny mapcycle där bland annat 'The Longest Day' är borttagen.

Puh, tur att den finns på #1 då.
Gillar den ibland nämligen.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av R0D:

Jag tycker att rocket arena 4 har livats upp en del sedan den nya patchen som funkar med PR1.2

Har vart på BBB RA4 ett par gånger, men knappt nåt folk som spelar ju.

Nä, tycker alla "anti-Q4"-ra3-spelare borde testa en vecka eller tre, så kommer de nog få smak för det.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Jag har petat på Q4 och konstaterat att det är dött. Jag har även tagit Q4s skor, och det protesterade inte så som man förväntar sig av hobo spel så det är helt klart dött.

Inaktiv

Faan de visade ju Q4a på TV4as nyheter
Då kan det ju inte vara dött


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

Tror Q4 kommer lugna ner sig ännu mer till sommaren är det värsta:( och det är ju inte bara q4 utan det mesta som man använder datorer till har ju en förmåga att få mindre tid när det är 20+ ute


signatur

The real Jmpr Laptop= p4 3.4 : 2048MB DDR2 :100GB ATA100 disk :17"Widescreen :ATI radeon x600 256MB:LightScribe DVD +/-R +/-RW : Win XP home

1
Skriv svar