Lira från Lv.1 till 80 tillsammans? några som är på?

Inaktiv
Lira från Lv.1 till 80 tillsammans? några som är på?

Tänkte börja lira WoW igen och försöker få ihop en grupp nu som vill börja om från början, från level 1 och lira med mig..

Tänkte om vi skulle börja från lv.1 o köra till max idag lv.80. Det vore riktigt kul..

Hoppas det finns folk som är på... skriv här på forumet eller skicka ett PM till mig..

Medlem

Kör själv, det är lätt att hitta folk att spela med. Jag lvlar upp en warrior nu eftersom jag är så trött på min druid och rogue och det verkar som många fått nytändning och spelar upp från lvl 1 igen. Jag ser folk hela tiden och det är enkelt att hitta group. Spelar på Dragonmaw som bara är Medium dessutom, så kan tänka mig att det är smäckfullt på Full servrarna.


signatur

En styck signatur.

Medlem

Tanka hem quest helper (addon) och kör 4 timmar om dagen i 2 veckor så är du lvl 70.

Strunta i grupper och instancer. Grinda lite xtra mobs på vägen, se till att du är rested mellan inloggningarna.

Ett humant sätt att nå sitt mål utan att spela ihjäl sig. Slösa inga pengar på AH, se till att du kan köpa mount på lvl 30.

Medlem

Saknar det... när man kunde spela med folk hela vägen, men som sagt dom första lvlarna e det nästan ingen ide :S sen e det väldigt svårt att få alla att spela tillsamamns.. har försökt med vänner flera gånger men det håller bara ett par dagar sen lessnar folk eller har inte tid å man lvlar ifrån varann och jag HATAR att bara pressa quests själv med questhelper eller va nu alla addons heter... saknar närman kunde upptäcka saker allt efter


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Eftersom att man får 300% mer exp rate om man invitar någon till WoW, så skulle jag kunna spela från lvl 1-80 med den personen som jag invitar.. Någon intresserad?


signatur

i dont know why, But i am known as a liar and a troll. So dont trust me

Inaktiv

kör nån med quest helper? funkar det bra i wotlk?

Medlem
Skrivet av rumpino:

kör nån med quest helper? funkar det bra i wotlk?

Japp!

Inaktiv
Skrivet av Astrality:

Japp!

ahh cool, då ska jag testa det

1
Skriv svar