Någon som vill ha trailaccount?

Inaktiv
Någon som vill ha trailaccount?

Tjena. Har lust att spela med någon. Kanske någon som vill ha cdkey till ett trailaccount och sen spela med mig? Bara skriv här nere eller skicka PM om ni vill. Skulle vara kul.

Inaktiv

Lönt? x) bara plocka på wow-europe

Inaktiv
Skrivet av L1ightF00t_:

Lönt? x) bara plocka på wow-europe

ja men jag vill ju ha någon att spela med...

Inaktiv
Skrivet av sweguardian:
Skrivet av L1ightF00t_:

Lönt? x) bara plocka på wow-europe

ja men jag vill ju ha någon att spela med...

Skriv istället vilken server samt sida du lirar på isf, och kör en annan rubrik. Fokus ligger på fel sak atm

Medlem

Vad är trail för något?

Inaktiv
Skrivet av ZereCool:

Vad är trail för något?

att man får testa world of warcraft i 10 dagar gratis.

Medlem

Jag misstänker att han försöker vara rolig sweguardian, det stavas nämligen trialaccount. Men det är cool. Har du svårt att hitta nån att lira med så föreslår jag att du hittar en guild helt enkelt. Det är nog roligare om du inte väljer en ubarleet en till att börja med.. hoppa helt enkelt med i nån när nån recruitar mitt i en huvudstad. Kör dock en /who guildname först och se till att det finns ett litet gäng pers.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv
Skrivet av sno0zer:

Jag misstänker att han försöker vara rolig sweguardian, det stavas nämligen trialaccount. Men det är cool. Har du svårt att hitta nån att lira med så föreslår jag att du hittar en guild helt enkelt. Det är nog roligare om du inte väljer en ubarleet en till att börja med.. hoppa helt enkelt med i nån när nån recruitar mitt i en huvudstad. Kör dock en /who guildname först och se till att det finns ett litet gäng pers.

Håller med, en guild skulle nog vara den bästa lösningen.

1
Skriv svar