Powerlvl 80 eller njuta av det nya innehållet?

Inaktiv
Powerlvl 80 eller njuta av det nya innehållet?

De flesta jag känner som spelar wow har tagit ledigt nu till releasen, det känns som alla vill upp så fort som möjligt.

När den nya expansionen kommer tänker ni powerlevla upp till 80 eller tänker ni njuta av det nya innehållet?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

powerlevla och njuta Tycker det är roligt å raca även om man inte tar det 100% seriöst

Vi är 3 som tagit ledigt och kommer spela tillsammans, men det blir nog inte tal om något powerleveling. Vi ska fortsätta med andra fritidssysselsättningar som vanligt. Simträning typ.


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Medlem

"Ta det lugnt och njuta av det nya innehållet."


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag har fått racet på hjärnan, och jag bara känner adrenalinet.
Kommer nog turbo-levla.

Medlem

Ta det lugnt. Powerlevla kan du göra med alla andra alts om och om igen. Njuta kan man bara göra första gången man kommer till ett område.

Men visst faller man lätt för pressen att snabbt påbörja endgame igen. Gjorde själv det misstaget och det känns som om att jag missade mycket.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

lvla fort njuta kan man göra sen när man kan flyga på sin epic mount

Inaktiv

Denna fråga kom upp i WoW-Europe's forum också.
[http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=6694709531&s...]! En poll utav Blizzard själva. Jag personligen kommer att levla lugnt, och njuta, men det är runt tre miljoner människor (om jag inte huvudräknat fel nu när jag är så trött), som kommer att Powerlevla. Det är dubbelt så många som kommer levla lugnt, och lika många som väljer att P-Levla kommer göra en DK.

Iallafall så ska lla njuta av WoW! ^.-


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Medlem

Tryckte i "Create Death Knight" på den.

Vill ju ha en Death Knight med coolt namn först innan man börjar röja, det var ju trots allt det, attjag hörde att Death Knights skulle komma i nästa expansion som fick mig att börja lira wow ifrån början.

Tycker bara det är synd att Death Knight inte är som i WarCraft II som är bäst i serien, men Unholy DK är väl det närmaste man kan komma.

Medlem

Ska rerolla death knight så blir lite både ock, tog ledigt i helgen för att powerlevla han till 70 och komma ifatt övriga guildet, därefter blire till att njuta och ta det lugnt... ja lika lugnt som dom övriga i guildet då, vill ju inte missa först naxx raidet

Medlem

Tänker inte power lvl den här gången som jag gjorde i TBC.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

powerlevla första charen sen tar jag "storymode" med nån annan 70 ;O

1
Skriv svar