Vem når 80 @ Fz Först?

Medlem
Vem når 80 @ Fz Först?

Enkel och bra fråga -

Samt hur kommer ni göra för att maximera eran speltid?

Inaktiv

Powerlevlar... Suck... Skaffa dig ett jobb eller gå tillbaka till skolan (beroende på jobb) och spela mindre. Jag kommer la spela 2-3 timmar om dan max. "Maximera eran speltid"? Låter lite geekigt, tbh. Du kommer kanske nå level 80 först på FZ, men komma på plats nummer 1 000 000 i WoW. I varje fall kommer jag personligen inte att powerlevla, mycket roligare att ta det lugnt och njuta utav WoW...


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Medlem

Jag gissar på xhosa. Och "Skaffa dig ett jobb" är ett jävligt bra argument imo. Verkligen. Jag är säker på att du är Överläkare Jewel, minst.

Det är inte en omöjlighet att vara ledig ett par dagar för att lvla.

Medlem
Skrivet av xhosa:

Samt hur kommer ni göra för att maximera eran speltid?

Som vanligt, tänker botta upp till 80, räknar med 2 veckor.


signatur
Medlem

Känns lönt att botta när det är helt nytt spännande innehåll. Kan kanske förstå det om det är ens 10e gubbe som ska upp till 70 men känns jävligt fult.

Själv kommer jag att ta det lungt och njuta och spela väldigt casual då jag inte har den tid jag hade i våras att spela då man raidade 5dar i veckan, så jag tror Xhosa kommer först till 80

Medlem
Skrivet av Jewel:

Powerlevlar... Suck... Skaffa dig ett jobb eller gå tillbaka till skolan (beroende på jobb) och spela mindre. Jag kommer la spela 2-3 timmar om dan max. "Maximera eran speltid"? Låter lite geekigt, tbh. Du kommer kanske nå level 80 först på FZ, men komma på plats nummer 1 000 000 i WoW. I varje fall kommer jag personligen inte att powerlevla, mycket roligare att ta det lugnt och njuta utav WoW...

Låter som att du är avundsjuk. Kan tänka mig att du jobbar i en fabrik nånstans 8-12h/dag bara för att klara hyran och har därför väldigt lite fritid. Inget fel med dock.

Medlem

Jag vill också kunna tok spela, men jobbet hindrar en hel del, samt även bruden...

Men 80 skall jag fanemej bli!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Gen
Medlem

Känns som att det är viktigast att powerlevla i början så att man kan questa resten i lugn och ro utan gankers och griefers. Ska själv köra max fart Tors-Sön.

Medlem

Är det inte bättre att bara ta det lugnt och njuta av spelet?

Jag gillar verkligen inte när folk ska hålla på och tävla, vad är nöjet i det liksom?

Medlem

Ska njuta så mycket jag kan av denna expansion som jag gjorde med vanilla och Burning Crusade. Tänker utforska allt och göra alla quest i varje zone så långt jag hinner. Spela igenom alla instanser innan 80 (utom de som kräver 80) och försöka njuta så mycket jag kan av spelet. Powerlevla wow känns meningslöst för ett syfte att nå 80 först. Gz en feat of strength på realm first (eller tog de bort den?) som egentligen inte betyder särskillt mycket.


signatur
Inaktiv

Xhosa du är väl med i Nihilum? Om du är det är jag säker på att du kommer komma först på FZ.

Edit: Enligt armory är du inte med i Nihilum, då är jag inte lika säker.

Medlem
Skrivet av Tårtan:

Xhosa du är väl med i Nihilum? Om du är det är jag säker på att du kommer komma först på FZ.

Edit: Enligt armory är du inte med i Nihilum, då är jag inte lika säker.

Naw, svårt att vara kvar om man trollar Buzzkill, blirförlåten men sedan ber Kungen dra åt helvete. Nej men ärligt - Who cares, jag spelar inte min paladin iaf.

Medlem
Skrivet av xhosa:

Naw, svårt att vara kvar om man trollar Buzzkill, blirförlåten men sedan ber Kungen dra åt helvete. Nej men ärligt - Who cares, jag spelar inte min paladin iaf.

OMG YOU'RE SO AWESOME!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av Jewel:

Powerlevlar... Suck... Skaffa dig ett jobb eller gå tillbaka till skolan (beroende på jobb) och spela mindre. Jag kommer la spela 2-3 timmar om dan max. "Maximera eran speltid"? Låter lite geekigt, tbh. Du kommer kanske nå level 80 först på FZ, men komma på plats nummer 1 000 000 i WoW. I varje fall kommer jag personligen inte att powerlevla, mycket roligare att ta det lugnt och njuta utav WoW...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :heart::heart::heart:

on topic: jag kmr nog bli först ja0

Medlem

Jag har mina aningar på en viss annan användare här på fz, om han blir först återstår att se, men tvekar inte att han kommer bli bland de första på servern iaf


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Antikvitet

Såklart ni inte har en chans, jag har redan spelet. Kommer hinna bli 80 innan ni satt foten i Northrend!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Gen
Medlem
Skrivet av John:

Såklart ni inte har en chans, jag har redan spelet. Kommer hinna bli 80 innan ni satt foten i Northrend!

Cheatz! Haxz!

GM-kin får inte vara med i tävlingen

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Låter som att du är avundsjuk. Kan tänka mig att du jobbar i en fabrik nånstans 8-12h/dag bara för att klara hyran och har därför väldigt lite fritid. Inget fel med dock.

Avundsjuk? På vad..?
Naaw, förlåt om jag lät elak, det kan jag nog ha gjort. Fritid? Jag arbetar väl 7h/dag, men fritid har jag ändå mycket Oo Det blir la 6h fritid. Hyran? Hehe, bryr du dig mycket om min ekonomi? Var inte orolig, hyran kommer jag aldrig någonsin ha minsta lilla problem med. Pengar växer ju trots allt på träd.

Nåja, jag får väl be om ursäkt om du tog illa upp, grabben! Lycka till i LK och se till att bli nr. 1 om det nu är sååå viktigt för dig. Jag kommer la spela 3-4h LK om dan, men knappast bry mig om att komma till lvl 80 så fort som möjligt. Det kommer ändå inte hända med alla powerlevlare. Good Luck, thought...


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Inaktiv
Skrivet av xhosa:

Enkel och bra fråga -

Samt hur kommer ni göra för att maximera eran speltid?

Jag är aktivitetsersatt så är redan rätt maxat yao.

Medlem

Den som spelar mest.

Inaktiv

Xhoza är sämst.
Uppskattar att jag kommer slå honom med 2-5 timmars marginal.

Medlem

Jag sätter mina pengar på Smiskarinnan som uppenbarligen är bättre på WoW än Xhosa. Vilket visats gång på gång och behöver verkligen inte demonstreras igen.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Testpilot

O så klagar folk att spelet är tråkigt då de stressar förbi allt innehåll som levlingen innebär, *suck*

Jag ska göra som Tixfrix , ta det easy och köra det långsamt och ha grymt kul istället för stressa för att vara tuff o sen tycka allt är tråkigt då man skippat förbi massor av content

Medlem

Jag kommer att vänta lite tills stormen har lagt sig och börja på måndag, hoppas att alla idioter har kommit upp sig ett par 5 levlar då så man slipper stå i kö för mobsen

Annars blir det väl ett par timmer några dagar i veckan, jag kör på Trixfix linje.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Samma här. Skall ta det lugnt och njuta av innehållet i expansionen. Gjorde misstaget när tbc kom att ha för bråttom. Denna gången skall jag sätta mig in i allt och köra lugnt.

Gen
Medlem
Skrivet av Niethrel:

Samma här. Skall ta det lugnt och njuta av innehållet i expansionen. Gjorde misstaget när tbc kom att ha för bråttom. Denna gången skall jag sätta mig in i allt och köra lugnt.

Håller egentligen med, känns stressigt redan nu när jag vet att jag ska tokköra i 4a dagar. Men när det blir dags så ska jag levla paladinen i lugn och ro 70-80 iaf.

Jag vill bara slippa alla fjortisar...och det gör man antingen genom att powerlevla eller att börja några dagar/vecka efter att exp släppts.

Medlem

wut? fjortisarna har inget som håller dem tillbaks, kan ju lira precis hur mycket som helst. Är det inte dom som dingar 80 först?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

fue
Medlem

Arbetslös, Naxx 10 på söndag, Naxx 25 på måndag! jao!

- Nej, min kopia av wotlk kommer SNART med posten, räknar med 80 inom 1 vecka hoppas jag, får se!

Medlem

Pff trams. Skall njuta av den nya miljön, de nya questen i lugn och ro. Powerlevla är för tomtar.

Inaktiv

Nar jag val kommer hem fran plajjan ska jag kora pa , man e ju hunter sa de finns bara ett lage to easy to be true hela vagen ! (:

sa de blir nog att tokkora med den charen och slappa med palan i efterhand.

man spelar ju detta pel for raids , och vill man behalla sin plats i gillet sa far man vara dar pa 80 nar de dax att geara upp.

12
Skriv svar