Installera från scratch

Inaktiv
Installera från scratch

Hej,

Jag har rätt stora problem med att få hem alla nödvändiga patcher till mitt WoW. Är väldigt tacksam för dom patcherna ni har lagt upp på sidan men det saknas alltjämt några.

Det skulle vara helt otroligt skönt om FZ kunde lägga upp en rarfil eller liknande som innehåller ALLTING som behövs om man ska kunna spela med dagens patch.

Jag har själv inga skivor och måste således tanka hem båda classic wow & burning crusade innan jag ens kan börja med patcherna som ligger på FZ. Detta tar oerhört lång tid, något som jag tvingas göra efter formateringen.

Så alltså en rarfil för classic -> TBC -> 3.0.3 (givetvis i flera delar, men förenklat). Hoppas att jag la detta inlägg på rätt ställe, man kanske dra iväg ett mail?

Medlem

Den senaste är väl: 3.0.2.9183 ?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

nej 3.0.3.9183 kom idag

Medlem
Skrivet av Blackbeard:

nej 3.0.3.9183 kom idag

/run wow.exe

Tack btw!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Alla finns redam, man instalerar BC om man har den, instalerar 2.4.0 och sedan alla småpatchar som finns en efter en.

Gen
Medlem

Jo, men det ska finnas en 1.XX -> 3.0.2. Har för mig John bad oss se om vi kan hitta den.

Inaktiv

hehe jag håller på med samma projekt - det tar tid!

har precis tagit hem o installerat del 1, dvs 'wow-classic' behöver jag installera alla patcher innan jag drar igång installationen av tbc eller kan jag installera det direkt o sen patcha?

Medlem

Installera TBC direkt. Behöver ej installera några patcher innan.

Inaktiv
Skrivet av obol:

Installera TBC direkt. Behöver ej installera några patcher innan.

tnx, gjorde dock tvärt om

men det blev patchat o klart då också.

Inaktiv

Jag försökte ladda hem patch 2.3 -> 3.01 men den är i rar format vilket tydligen inte funkade så bra med min data går det inte att ladda ner patchen i exe format?

Inaktiv
Skrivet av Sljusevi:

Jag försökte ladda hem patch 2.3 -> 3.01 men den är i rar format vilket tydligen inte funkade så bra med min data går det inte att ladda ner patchen i exe format?

Gå in på download.com och leta upp ett program som heter Winrar så är det inga problem.

Inaktiv

Precis, installerade om mitt idag från scratch. Först WoW, sen BC och sist Lich King, tog mig fyra timmar tillsammans med 3.0.2 patchen


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar