Patch 2.4.3 - 3.0.1 CLASSIC

Inaktiv
Patch 2.4.3 - 3.0.1 CLASSIC

Tjaaa!

Jag vill kunna tanka denna patchen från FZ. Varför finns bara den till TBC ?

Nu fick jag snällt vänta på att Blizzard Downloader skulle göra skiten, men det tog MÅNGA timmar.

Jag har lagt upp patchen på piratebay nu, och letar seedare. Jag tänker inte länka den förrän folk här säger att det är okej.

Tjaaa!

Gen
Medlem

Vad pratar du om?

Först tankar man 1.XX -> 2.4.0. Sen småpatcharna till 2.4.3 och sen den stora 2.4.3 -> 3.0.1 och den mindre 3.0.1 -> 3.0.2.

Allt finns på FZ

Nån dag lär en 1.XX -> 3.0.2 dyka upp.

Inaktiv

Blizzards patchningstragedi är ett skämt! Ponera att man måste installera om WoW från grunden. Då måste man ladda hem och installera X antal mer eller mindre stora patchar. Drygt som fasen och tar lång tid.

Kolla nu på tex EVE online. Där släpps det kontinuerligt en uppdaterad fullversion att ladda hem.

Inaktiv

Hur i satans namn gör man ? jag har fått en mapp nu där 2.4.3 -> 3.0.1 är och har kommit i en rar mapp. och jag tar själva mappen och lägger den i uppdatern, och det sejer bara error. hur gör man då?

Medlem

Om man idag installerar om wow, så behöver man bara installera vanliga, sen tbc och på det wotlk. Sen kommer den patcha alla smågrejer efter det. Större grejer som content patches tror jag dessutom innehåller smågrejerna som släppts innan oxå. Sen är det inte meningen att man ska installera om wow 1 gång i veckan heller. Inte direkt deras plan.


signatur
Inaktiv

asså jag har håller på att ladda ner patch 2.4.3 och det har hållit på i nu kanske 5 timmar min internet är inte snabb men aså jag vill fråga. Kan man inte ladda ner en patch en liten sen ta wow tbc?? snälla svara.

Inaktiv

Hej! jag vill fråga om det är möjligt att installera wow classic en patch sen tar man wow tbc och installerar kan man göra så.

Inaktiv
Skrivet av dalibor:

Hej! jag vill fråga om det är möjligt att installera wow classic en patch sen tar man wow tbc och installerar kan man göra så.

Gör så här Dalibor, först installerar du vanilla wow, sedan utan någon patch - tbc. Därefter tar du WotLK. Sedan patchar du det som är kvar, det blir inte mycket kvar av det hela eftersom du hamnar på verison 3.0 när du installerar wotlk.

1
Skriv svar