vilken klass ska DU köra?

Inaktiv
vilken klass ska DU köra?

som rubriken lyder, vilken klass ska du göra upp till lvl 80 först?

sj så är jag lite kluven, antingen mage eller hunter men det är jäkligt svårt o bestämma sig.

Inaktiv

Men snälla... Inte en till tråd... Kan du inte bara hålla dig till [http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=6584489956&s...]? Snälla....


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Inaktiv

brukar inte vara inne på det forumet, skulle mest kolla vad folk vill/ska köra

Medlem
Skrivet av Jewel:

Men snälla... Inte en till tråd... Kan du inte bara hålla dig till [http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=6584489956&s...]? Snälla....

Men snälla, tänk dig för innan du skriver. Detta är ett wow-forum och tro inte att alla som hänger här även hänger på wow-europes forum.

Hursomhelst, jag ska lätt köra vidare på min warrior, prot 70-80 all the waaaay.

Inaktiv

själv ska man ju fortsätta på sin paladin till lvl 80

Medlem

Ska köra min DK till 80 först.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har en 70 rogue och 70 mage, jag kommer köra upp roguen först iaf.

Medlem

kör min fury warrior till 80 först, lirar min Unholy Death Knight lite då och då, så vida jag inte fastnar för den stenhårt och kör upp den till 80 först av alla i hela wow

Medlem

Blir min paladin

Inaktiv
Skrivet av LTE:

själv ska man ju fortsätta på sin paladin till lvl 80

Tank, Healer eller DPS? Många DPS pallas rerollar iallafall DK's, med tanke på den gigantiska Palla nerf som kommer! Men palla healer är alltid nice


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Inaktiv
Skrivet av Jewel:
Skrivet av LTE:

själv ska man ju fortsätta på sin paladin till lvl 80

Tank, Healer eller DPS? Många DPS pallas rerollar iallafall DK's, med tanke på den gigantiska Palla nerf som kommer! Men palla healer är alltid nice

healer ftw beacon of light gör ju allt väldigt mycket lättar, bara spamma flash of light på den som loosar mest hp så healer man ju tanken ändå

Medlem

Min älskade druid blire till 80. Har även funderingar på att dra upp min lvl 55 warlock.
Vet nån hur det funkar med DK's startställe? Är det bara för DK's eller kan vilka klasser som helst questa där?


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv
Skrivet av LTE:

healer ftw beacon of light gör ju allt väldigt mycket lättar, bara spamma flash of light på den som loosar mest hp så healer man ju tanken ändå

Bra, bra... Tänkte la' det! ^^

Personligen ska jag iallafall köra upp min druid! Min första och bästa char någonsin! Enformigt? Aboslut inte! Hela level 70 var jag feral, och nu ska jag vara resto i hela level 80! Det blir som en helt ny klass! Det är så magiskt med druider (och möjligen pallas också, i detta fall....)! Väljer man druid får man en "tre i en" klass! Man behöver inte levla upp en helt ny klass om man är en druid, det är bara att byta specc!


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Inaktiv

Jag har hunter, shaman, druid, rogue, warrior runt lvl60 men det blir nog helig präst som main i wotlk för han är redan 70 och levla är rätt tråkigt.

Gen
Medlem

1. Mage
2. Paladin lr Warrior
3. DK
4. Warlock (om jag orkar)

Gen
Medlem
Skrivet av Achronos:

Min älskade druid blire till 80. Har även funderingar på att dra upp min lvl 55 warlock.
Vet nån hur det funkar med DK's startställe? Är det bara för DK's eller kan vilka klasser som helst questa där?

Just nu kan vem som helst då dit och titta hur det ser ut. Det är rätt stort må jag säga.
Men sen ska det bli instancebaserat så att bara DKs kan röra sig där. Antagligen lär vi andra fortf kunna röra oss i området men inte se varken NPCs eller PCs.

Inaktiv

Det blir min präst till att börja med, sen ska nog roguen upp innan jag bestämmer mig för vilken jag ska raida med:)


signatur

Is it a bird? Is it a plane? No, it´s Superman!

Medlem

Jag har rerollat för Lich King. Så det blir nog en Warlock

Inaktiv

Roguen tror jag

Medlem

Rogue och Holy priest.

Medlem

Holy Paladin, dock utan bacon


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv

Shadowpriest, ofc ;D

Inaktiv

Arms warrior så klar Ailiance Nelf

Medlem

Jag har min 71 mage som jag levlar just nu.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

Blir att köra Holy Priest, körde Shadow i TBC men guildet behöver healers. Det kommer bli kul!^^


signatur

Is it a bird? Is it a plane? No, it´s Superman!

Inaktiv

Kör min hunter L75 för tillfället. Jävlar vad Wotlk är bättre än TBC , blizzard vet vad de sysslar med.


signatur

War never changes.

Inaktiv

Elem shaman all the way.

Medlem

Min holydin, sen vet i fasen om jag ids att spela upp min gamla warrior och min shaman alls.

1
Skriv svar