WoW black screen

Medlem
WoW black screen

Hallå!

Jag har köpt en ny dator. Jag hade en gammal HP innan och jag spela WoW på den, fungera bra men lite lagg. Så nu på min nya dator där allt minst är dubbelt så bra, så blir skärmen svart ibland.
Vet ni vad felet är?

Specs:
550w
EVGA GeForce 9600 GT
Tempraturen kommer upp i 41-50 C när jag spelar.
Har inget overclockat

Eller är det kanske skärmen som det är fel på? Det är en HP 19''


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Är det vid nåt speciellt tillfälle den slocknar?

Edit: Hittade en tråd på wowforumet: [http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=1017511...]
Kolla om det kan va nåt.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

Jag har en ny super dator, och jag upptäckte att skärmen blev svart. Detta hände bara två gånger, sen slutade det. Jag vet inte varför, men det var säkert något utav alla 3D program, Trimprogram och skydd jag har.

Ny dator sa du. Ja, då kan du räkna med att DirectX 9 inte finns med. Ladda ner den, det är gratis, och då kommer det knappast hända igen! Var du kan ladda ner den? PCGamer's skiva eller varför inte helt enkelt Download.com?


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Medlem

Jag tror jag har Direct X10 ifall det nu finns, men jag laddar ner Direct X9


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Gen
Medlem
Skrivet av Flomer:

Jag tror jag har Direct X10 ifall det nu finns, men jag laddar ner Direct X9

DirectX är bakåtkompatibelt så gör inte det Har du DX10 så funkar givetvis DX9/8/7 osv spel.

Medlem

hehe ok, körde Dxdiag, så stod det att jag hade DirectX 10


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

1
Skriv svar