Of the Falcon eller Of the Monkey

Youtube-proffs
Of the Falcon eller Of the Monkey

God kväll mina kära WoW spelare..

Håller på att köra med en Hunter och är på lvl 37 just nu.

Är lite fundersam för de mesta av min gear har Suffix of the monkey. (Agi + Sta).

Men jag har funderat på sistone att ha Suffix of the Falcon (Agi + Int). Vilket verkar bra bättre med tanke på att de blir lite mer mana samt Agility. Stamina är ju bra om man blir attackerad, men har en teori att om man har tillräckligt med intellect så behöver inte fienden komma när ens

Vad sägs?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag tycker att du skall ha så mycket of the monkey som det går, skadan är trots allt viktigast.

Kom ihåg att agility ger crit + dodge +armor + attack power, vilket är viktigt

Inaktiv

Har jag förstått rätt? Din gear består mestadels av Stamina och Agility, och du funderar på att byta till Intellect och Agility?

Nå, Agility ska du alltid ha, såklart. Du är level 37? Kör du battlegrounds? I BG's är de viktigt med Stamina, men om du bara levlar så behöver Hunters praktiskt taget inte alls mycket stamina.

First Aid är bra att ha! Och Beast Mastery om man levlar. Har du Beast Mastery så lär väl in princip alla attacker att landa på honom. Dessutom kan du frysa ner motståndare i en fälla, eller varför inte använda scare best om det rör sig om en beast?

Satsa på Intellect och Agility, då din Pet ska ta hand alla skador. Som levlare ska du även hålla dig till Beast Mastery.


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Medlem

Jag förstod inte riktigt rätt.
Men pve-hunter = agi > int > sta > spi > str
För att levla och inte har superdupergear är det BM som gäller.
Detta har Jewel sagt redan.

Dock är jag osäker på om detta är svaret på det du frågade om?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

En gammal hunter legend jag spelade med brukade alltid säga åt våre hunters som levlade i guilden.

INTELLECT AND SPIRIT! THATS WHAT YOU WANT FOR MINIMIZING DOWTIME.

Jag körde själv typ +ap gear och int/spi när jag levlade.. spamma inte dina abilities, låt petet och autoshot göra mesta jobbet så blir det inte mkt downtime = bra med grind.

Gen
Medlem

Spi för hunters?

Ni är la inga präster eller?

1
Skriv svar