Inaktiv
Carthographer

Hur får man fram "knappen" där man högerklickar för att se var questet finns i Carthographer??

Medlem

Jag minns inte riktigt men finns det ingen readme fil med?

Annars så kan man väl enable det igenom options för Cartographer?

Inaktiv

Jag hittar inget sätt att enable och få fram "knappen" där jag kan välja språk, visa var questen är mm.

Medlem

För mig har det alltid kommit fram en options knapp vid kartan.

Är du säker på att det inte är gammal version som inte funkar?

Gen
Medlem

Pratar du inte om Quest Helper nu?

Cartographer 2.X hade iofs en quest help funktion (separat nedladdning) men 2.X funkar inte med 3.0.2 patchen. Nya Cartographer 3.0 är fortfarande lite buggig, så det lär ta ett tag innan din questknapp funkar. Dock har jag hört att Quest Helper funkar (utan map mod?)

Medlem

hm, pratar vi om:

Cartographer
Cartographer 3.0 (experiment version av Cartographer)
eller Quest Helper?

Inaktiv

Radera skiten och ladda ner Carobonite, mate! Det är en PvP/Quest/Map AddOn som du kan göra typ allt på. Alla questar finns listade på kartan, (utom Scourge event som är sprillans ny), och i PvP ser du alla dina kamrater och självklart vem som har vilken bas. Du får en minimap som du kan flytta, förstora och förminska hur du vill. Utsökt i AV när man måste hålla reda på alla Torn och så. Kartan är också bra, om du vill kan du ställa in "Show Unexplored Areas"! perfekt om du levlar upp en alt och inte orkar göra discover på allt. Nå, det finns mycket mer i Carbonite. Kolla in den på Curse! ^.-


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

1
Skriv svar