Lagg vid inloggning!

Inaktiv
Lagg vid inloggning!

Hej allesammans! Jag har köpt mig en ny bärbar dator som funkar aldeles utmärkt till det mesta, WoW flyter som smör när man väl spelar det och är inne i själva spelet. Det lustiga problemet är att det är vid den nya inloggningen till WotlK som det laggar, vilket jag tycker är helskumt! Här får ni lite information om dator så ni kanske kan ge några bra tips!:

Dual-core proccessor på 1.8 mhz
Grafikkort som delar med ramminnet på 256mb
Ram minne på 4024mb

Tacksam för hjälpande och seriösa svar! Tack!

Gen
Medlem

Hur menar du att det laggar när du loggar in?

Märk att flera servrar i Cyclone battlegroup har haft stora problem med lagg, "error retrieving char list", instances/bgs som inte fungerar o.s.v.

Inaktiv
Skrivet av linusthernstrom:

Hej allesammans!

Tjenare, linusthernstrom.

Skrivet av linusthernstrom:

Jag har köpt mig en ny bärbar dator som funkar aldeles utmärkt till det mesta, WoW flyter som smör när man väl spelar det och är inne i själva spelet.

Bra, bra...

Skrivet av linusthernstrom:

Det lustiga problemet är att det är vid den nya inloggningen till WotlK som det laggar, vilket jag tycker är helskumt!

Hörrududu, grabben. WotLK har inte kommit ut än...

Skrivet av linusthernstrom:

Här får ni lite information om dator så ni kanske kan ge några bra tips!:

Dual-core proccessor på 1.8 mhz
Grafikkort som delar med ramminnet på 256mb
Ram minne på 4024mb

Nja, har du läst "Messege of the Day", massor med servrar har problem med att logga in sen senaste patchen, fasst nu är det väl mer eller mindre ordnat? Ta bort lite AddOns om det fortsätter hacka.

Skrivet av linusthernstrom:

Tacksam för hjälpande och seriösa svar! Tack!

Absolut! Men kom gärna med djupare beskrivning om detta inte hjälpte.


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Gen
Medlem
Skrivet av Jewel:

Hörrududu, grabben. WotLK har inte kommit ut än...

Värst vad du märker ord då. Loginscreen lär inte uppdateras till nåt annat den 13e Nov och det var antagligen det han menade.

Jag skulle säga såhär att den nya loginscreen är något mer krävande grafiskt vilket kanske förklarar din situation. Iofs sade du att WoW ingame flyter på bra. De har trots allt gjort vissa grafiska förbättringar av spelet.

Medlem

Upplever detsamma efter patchen. Det går lite trögare men orka bry sig. Det är ju ingame det räknas. (Säger en sliten IT-support tekniker som får alldeles för många meningslösa frågor dagligen.)

1
Skriv svar