Medlem
FPS

hur kommer det sig att min fps sänks med ca 20-40 när jag har installa t 2 addon quest helper och xpearl..?

Låg på ca 70-100 fps innan

Medlem

Questhelper och x-perl är väl addon som tar enormt mycket kraft. Men det låter lite konstigt att det skulle sjunka så mycket...

Hur många mb tar addonsen upp? Questhelper har buggat ur för mig en gång, så till slut tog den flera 100mb.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

har nog med de nya effekterna i spelet att göra

Inaktiv

Jag brukar ligga stadigt på 60fps men efter patchen fläskade jag på grafiken rejält så nu ligger jag runt 50fps. Dock flyter det på och allt är jättefint.

Gen
Medlem

Quest Helper är problemet. Det käkar mer minne än ett dussin amerikaner käkar på donken. Man kommer hyfsat snabbt upp i 120MB. Jag försöker relogga för att rensa minnet lite då och då. En gång spelade jag riktigt länge utan att relogga och nådde en gräns,runt 140MB, då jag märkte att WoW började hacka och ha sig, FPSen dalade och spelupplevelsen försämrades. Jag reloggade och vips var mina 60FPS tillbaks (Vsync).

1
Skriv svar