Wow efter patchen (302)

Medlem
Wow efter patchen (302)

Ser ut som det mesta är genomtänkt och det är mycket att upptäcka med ny hamn iStormwind osv.

Retar mig dock på det dom gjort med talents!!
Skulle hellre sett "bara" en ren påbyggnad för dom 10 talent poängen som man kommer få upp till 80 och hittat på nytt med det.
Annars verkar allt helt ok


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

SJukt kul med nya talents och inte bara en påbyggnad. Öppnar upp från standards-spec:sen som funnits ett himla tag. Dock vet jag inte om det är genomtänkt allting, med retripaladin som största exempel.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Nice patch förutom detta satans lagg i alla bgs. Blir snart galen servern har varit nere till och från sedan patchen släpptes ca 18.00 igår.

Riktigt irriterande!


signatur
Medlem

Inga problem på den server som jag spelar på.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det är ett tjockt lagg på Aggramar.
Kunde inte ens logga ut eller stänga av spelet, var tvungen att köra med det gamla ctrl+alt+del tricket.
Och ändå så var det bara 250ms.

Men jag älskar att Dual Wielda två-hands vapen, kör med 2x Khorium Champion

Palan blir nog nerfad då den smiskar även den tjockaste stjärten.

Medlem
Inaktiv

Ja det laggar stup i kvarten på Bloodhoof.. Vi rejsade igenom Kara på rekordtid igårkväll för att testa nya speccsen men när vi stod och tankade Prince som bäst så krashade servern.. Måttligt roligt!

Gen
Medlem

Är i Cyclone Battlgroup och den har haft det tufft. Men BGs gick
igång runt 22:00 igår och fungerade laggfritt.

Det gick inte att logga in på min server iförrgår förrens efter kl 21ish och då laggade det lite då och då. Igår gick det bra att logga in. Någon lagspike å och då men mycket bättre än dagen innan.

Alltså...exakt samma sak hände när 2.0.2 släpptes. Lagg och obalanserade talents. Men det jämnar ju ut sig sen när folk levlar upp till 80.

UI problem har vart lite segt för mig iaf. Fick göra om mitt från grunden och det tar lite tid att vänja sig.

Achievements är skitkul iaf Man har nåt att göra.

Medlem

inget lagg idag, var nog bara temporärt

Inaktiv
Skrivet av Silenz:

Ser ut som det mesta är genomtänkt och det är mycket att upptäcka med ny hamn iStormwind osv.

Retar mig dock på det dom gjort med talents!!
Skulle hellre sett "bara" en ren påbyggnad för dom 10 talent poängen som man kommer få upp till 80 och hittat på nytt med det.
Annars verkar allt helt ok

Nya talents är jätte bra. Det värsta är att Feral Druider blivit en top DPS nu när jag ska bli resto i lvl 80... men men...

Skrivet av Night Hawk:

Inga problem på den server som jag spelar på.

Samma här. Min server var nere en kvart, annars inget viktigt.

Skrivet av Gibbs:

Ja det laggar stup i kvarten på Bloodhoof.. Vi rejsade igenom Kara på rekordtid igårkväll för att testa nya speccsen men när vi stod och tankade Prince som bäst så krashade servern.. Måttligt roligt!

Fast ni hade ju fått varningar om att servrarna kan krasha..


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Medlem

Yep, gillar patchen Mycket!
Jag ska sitta och explora allt ikväll tänkte jag, så jag får achievement


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

gillar patchen för man kan leka , men lite av det roliga har försvunnit.

t.ex. Illidan dog på 2minuter 20 sekunder och vi skippade P4 helt och hållet.

muru oneshotta vi första gången vi testa han....KJ på söndag då förmodar jag...ganska trisst.

Medlem

Och Illidan är ju inte ens nerfad som allt annat, måste vara bra talents då

Inaktiv
Skrivet av Blackbeard:

Och Illidan är ju inte ens nerfad som allt annat, måste vara bra talents då

jo tyvär e han de..

-30% hits + han gör inte shear längre (;

Inaktiv

Voidreaver gick ner fort igår, pang pang busenkelt.

1
Skriv svar