Hur skaffar jag Aldor-prylar

Skägg.
10 Chambers
Hur skaffar jag Aldor-prylar

Tjo,

värsta noob-frågan, men hur får jag tag i prylarna som finns hos nissarna som står i varsitt hörn hos Aldor och visar trevliga 70-rustningsdelar? Det står inget pris och klickar jag på dem får jag bara frågan om jag vill byta dem mot en annan del. Förvirrande.


signatur
Medlem

Antar att du menar Tier 4 och Tier 5?

Om det nu är de så får man tag i delarna genom att raida(döda bossar).
Den där "andra delen" du pratar om är en token som en trofé att du har dödat en boss, t.ex. gruul eller lady vashj.
Denna token kan du alltså byta mot en Tier del.

Tier 4 finns i: Karazhan, Gruuls Lair och Magtheridons Lair.
Tier 5 finns i: SerpentShrine cavern(SSC) och Tempest Keep(The eye).

Finns även Tier 6 och detta kan du få i Black Tempel och Mount Hyjal.

Hoppas du förstår lite bättre nu :).

Skägg.
10 Chambers

Aha, då är jag med. Trodde det kunde ha med rep att göra, men måste man raida kan man sluta drömma


signatur
Medlem

Du kan pvp och få samma armor. Dock med pvp stats


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Armor som ser likadan ut iallafall


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

...lite annan färg bara.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Korrekt. Notera dock att PvP Epics är PvE Greens. Och PvE Epics är PvP Greens. Om du inte är shaman eller druid. Är du det så är PvP epics = PvE Blues. Aja, i vilket fall som hellst som kommer du aldrig att få köra Black temple med äns Season 4. Däremot fungerar Season 3 och uppåt i Karazhan, då det är en mycket enkel raid.

Off Topic: I level 80 kommer PvP och PvE prylar (t7, t8, t9 och s5, s6, s7) att se olika ut. Inta bara färger!


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jewel:

Korrekt. Notera dock att PvP Epics är PvE Greens. Och PvE Epics är PvP Greens. Om du inte är shaman eller druid. Är du det så är PvP epics = PvE Blues. Aja, i vilket fall som hellst som kommer du aldrig att få köra Black temple med äns Season 4. Däremot fungerar Season 3 och uppåt i Karazhan, då det är en mycket enkel raid.

Off Topic: I level 80 kommer PvP och PvE prylar (t7, t8, t9 och s5, s6, s7) att se olika ut. Inta bara färger!

Kort sagt, vill man ha trevliga saker att banka mobs med ska man köra instanser, inte pvp.


signatur
Inaktiv

Ja, just precis kör lite end-game instanser vanligt (tempest keep, caverns of time och steamvaults i coilfang exempelvis), jobba dig upp till heroics för bra drops och lite badges för att sedan förhoppningsvis kunna hamna i en trevlig PuG för Karazhan och rentav kanske hamna i ett gille som raidar karazhan och uppåt.

Eller något i den stilen.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar