Inaktiv
addon

har problem med addon ikonen i spelet. Den går ju att flytta runt minimappen och jag flyttade den till "solen" (dumt gjort -.- ) och nu kan jag inte flytta den igen för om jag gör det så trycker jag på solen och får fram alarm tid och all det där, men inte själva addonet

och om det hade gått att lagt upp ett screen shot här så hade jag gjort det.. nåja ni kanske förstår

hjälp mejj

Medlem

hmm. Så du flyttade på solen innan Blizzard la in klockfunktionen antar jag och nu skriver den över flytta-sol-addonen.
Drygt

Du kan ju testa att döpa om din interface mapp så att spelet skapar standardUIt igen och sen flyttar du in de addons du ska ha igen.

Medlem

Ändra UI storlek från 1.0 till 0.64 så kommer den inte att vara på solen längre med lite tur. Brukar använda detta när man råkat dra iväg något rakt åt pipan

Inaktiv
Skrivet av c-row:

hmm. Så du flyttade på solen innan Blizzard la in klockfunktionen antar jag och nu skriver den över flytta-sol-addonen.
Drygt

Du kan ju testa att döpa om din interface mapp så att spelet skapar standardUIt igen och sen flyttar du in de addons du ska ha igen.

jag prövade att göra det men det spelade ingen roll.. addon ikonen var fortfarande kvar på samma ställe : / - bakom solen ..

Inaktiv
Skrivet av Spiff:

Ändra UI storlek från 1.0 till 0.64 så kommer den inte att vara på solen längre med lite tur. Brukar använda detta när man råkat dra iväg något rakt åt pipan

prövade detta, men ändrar ingenting.. får fortfarande inte tag i addon ikonen, den ligger fortfarande gömd bakom solen... ser den ju men går inte att klicka på den och flytta runt minimappen : /

fler ideér? hehe detta börjar bli irriterande =P

Medlem

Ligger inte själva inställningen var ikonen ska vara specifikt i varje addonmapp?
Isånafall skulle det ju hjälpa att ta bort addonet och tanka ett nytt.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Skrivet av Stonebed:
Skrivet av Spiff:

Ändra UI storlek från 1.0 till 0.64 så kommer den inte att vara på solen längre med lite tur. Brukar använda detta när man råkat dra iväg något rakt åt pipan

prövade detta, men ändrar ingenting.. får fortfarande inte tag i addon ikonen, den ligger fortfarande gömd bakom solen... ser den ju men går inte att klicka på den och flytta runt minimappen : /

fler ideér? hehe detta börjar bli irriterande =P

Skriv /addonets namn i chaten och få upp en meny för inställningar. Sen letar du efter nåt som är attach to mini map. DeuceCommader är praktiskt addon för Ace2 addons som du kan använda annars för att få upp inställningar.


signatur
Inaktiv

Frukta inte! Jag är här nu! Hrrm... Nåja... Vafalls? Bakom solen? Jag råkade lägga min bakom latency meter! Ahahaha! Meh... Aja... Det finns en AddOn som kallas MoveAnything. Ta fram den och flyta runt lite så du får fram den. Sedan så trycker du bara på "Default"! <3


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Inaktiv

nån anna some har problem med att mini icons inte syns längre efter patchen? jag kan inte få fram ora2 eller omen iconerna

Gen
Medlem
Skrivet av Pags:

nån anna some har problem med att mini icons inte syns längre efter patchen? jag kan inte få fram ora2 eller omen iconerna

Menar du på Minimap eller på FuBar?

Omen har iaf skrivits om och heter numera Omen3. Bäst att deleta din gamla i både Addons och WTF/Saved Variables katalogen(erna) och installera nytt. oRa har jag inte koll på men det kan vara samma sak där.

Inaktiv

mhh jag har deletat dome gamla och installerat nya men fortfarande inga iconer runt minimapen
har inte använt FuBar tidigare men man blir väl tvungen nu :/

1
Skriv svar