Gen
Medlem
Patch 3.0.2

Blizzard announcade precis att Säsong 4 avslutas den 14e Oktober vilket är 95% chans att den mycket efterlängtade 3.0.2 patchen släpps samma dag. (15e Okt för oss)

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=1053547...

Inaktiv
Medlem

gött. Man lär ju inte hinna pyssla med de roliga 3.0.2 sakerna när lich king kommer, så det är bra att man släpper den lite tidigare.

Medlem

Har inte ens fått ner den patch som är på 900mb eller nåt sånt än. Blizzard updater är så seg.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Yep, det skulle va nice. Fick hem patchen för några dagar sen, men det var seeegt!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Redan preloadat klart för länge sedan - jag använde blizzards DL

Medlem

Coolt, har försökt ladda ner men det går waaaaay för segt, datorn var på över natten och allt men var typ på 25% på morgonen.. :/


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Gen
Medlem

Ni som har problem med nedladdningen kan testa att kika på supportsidan -> http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=19615&ca...

Det ska gå fort att tanka ned (400-800kB/s). Jag använde dessutom "Throttle" funktionen vilket kan snabba upp nedladdningen.

Inaktiv

hmmm min downloader startar inte, jag får upp den på skärmen men det står bara:
Waiting...
sen händer det inget någon som vet nåt om det? är den nere el nåt?

Inaktiv

Min downloader stannar på 96%


signatur

[size="16"]"Aut vincere, aut mori"[/size]

Medlem

De gjorde väl exakt samma innan TBC om jag inte minns fel.
Ska bli kul att pilla lite med priest-talents igen. Haft samma i hundra år känns det som.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hur gör jag för att få ner patchen redan nu? Låter lite sisådär att försöka få hem den på onsdag kväll...
Jag hittar ingen 3.xx patch-fil eller -katalog någonstans, så det verkar inte ha körts igång någon nedtankning som det brukar när det kommer stora content-patches. Om jag kör backgrounddownloader.exe manuellt säger den bara att det inte finns någon patch att hämta hem.

Gen
Medlem

Har du testat att få patchern att starta automagiskt genom att när du kört launchern välja options, sen start after exiting wow. Du loggar in som vanligt, in på en gubbe och exit wow. Då ska den i regel starta igång (detta funkar inte om du redan stängt av den en gång tidigare, alltså är det bäst att starta om datorn).

Sen lär väl FZ slänga upp hela patchen förr eller senare Hoppas på "förr" än "senare" då sista patchen kom ut väldigt sent Lita på att man föredrar FZs filserver framför någon skum mirror.

Medlem

Undrar om patchen finns på wotlk skivan, får bara korrupta filer efter 80%.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Gen
Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Undrar om patchen finns på wotlk skivan, får bara korrupta filer efter 80%.

Den kanske dyker upp på FZ snart? Så slipper du vänta en månad.

Jag märkte en sak imorse när jag patchade - att installationsprogrammet undrade om jag ville flytta WoW mappen till en Public mapp (använder Vista) eftersom det kunde uppstå problem med patchningen. Jag valde NEJ eftersom det hade tatt några år. Funkade ypperligt bra trots det. En stor på 1.7GB och en mindre på 670MB (typ).

Inaktiv

Bara jag som har problem att få ner patchen? "Filarkivet är just nu fullt och du har placerats i kö. Din nuvarande plats i kön är nummer 73 av 73. Denna sida kommer att laddas om automatiskt för att visa din plats i kön." Det meddelandet fick jag när jag skulle ladda ner, så jag satte mig och väntade. När jag sen äntligen kom mig upp till nummer 4, happ då börjar det om igen. "... Din nuvarande plats i kön är nummer 46 av 46..." Gjort så två gånger nu, detta är tredje försöket.

Inaktiv

Jag fick hem patchen härifrån fz på bara några minuter, men var lägger jag filerna, det står att den inte kan öppna en viss mapp/fil när jag installerar det.

Inaktiv

Jag har ett konstig promblem
Fesöker logga in som vanligt efter ha laddat ner nya pacthen men får upp medelande vargod att kontrollera dina uppgifter
har kollat att inte caps är alt och att så numlock e intryckt Låst. dom är som de ska vara.
Någon som kan hjälpa mig
e sugen på spela.

Inaktiv

"World of Warcraft could not be found. Please make sure the game is properly installed."

denna får jag när jag försöker köra updater manuellt. har lagt patchen i foldern med alla andra patches o trycker på updater.exe

nån idé?

Inaktiv

Du ska inte lägga uppdateringen i patches mappen utan i updates mappen om jag minns rätt.. Jag gjorde samma sak och fick det felet jag med.

Gen
Medlem
Skrivet av rumpino:

"World of Warcraft could not be found. Please make sure the game is properly installed."

denna får jag när jag försöker köra updater manuellt. har lagt patchen i foldern med alla andra patches o trycker på updater.exe

nån idé?

Hände mig med när jag kopierat WoW foldern till en annan HDD p.g.a. formatering. Verkar som att patchern måste ha en installationspath för att fungera normalt.

Inaktiv

ahh tackar - så är det

1
Skriv svar