I väntan på lich king

Medlem
I väntan på lich king

Det börjar dra ihop sig till Lich King, och spelet börjar kännas lite repetivt. Jag börjar bli trött på ändlöst honor grindande, och det verkar som jag mest springer rundor i shattrath city. Det hela blir en lång rastlös väntan på vår likens konung.

Så vad gör man när man sitter och räknar ner veckorna innan lich king som när man tänder ljus i advent och längtar till julen?

Vissa nöjer sig med att levla en alt. Vissa letar desperat på ett nytt MMO att leta efter, eller kanske bara börja lira Diablo igen, och tänka tillbaka på gamla goda tiden.

Själv har jag rensat mina bags och städat min UI, ställt min hunter utanför ingången till Stormwind Harbor och tänkt prova 2 veckors gratis Pirates of the burning sea med mera.

Sedan när man vill komma tillbaka så är huntern fräsch för nya äventyr på vår nya kalla kontinent.

Vad tänker ni göra?

Medlem

Levla upp min warlock som jag tänkte köra som main. : <

Medlem

Främst levla upp min Rogue efter jag tröttnat på hur illa behandlade feral druids blir i PvP, när det väl är klart och den sitter där med cappad honor så är det nog ungefär lagomt till FarCry 2 releasen som man kan sysselsätta sig med sista veckorna

Och om inte det räcker har jag ju också betan

Inaktiv

Hade inte bestämt mig alls faktiskt, förräns jag öppnade den här tråden. Det där med parkera sin main lät finfint, prällen ska till Northrend så fort det bara går:)

Sen fortsätter jag nog levla en rogue, lvl 53 nu men det ska nog hinnas!


signatur

Is it a bird? Is it a plane? No, it´s Superman!

Gen
Medlem

* Bli klar med Warriorn (3 levlar kvar, dock 60% kvar av questerna)
* Förbereda framtida Achievements genom att grinda rep och hitta olika saker samt fixa fishing/cooking och köra klart vanilla quests.

Medlem

Welcome to my world.

Jag gör....

- Skaffat Corrupted Ashbringer [x]
- Raida en gång i veckan [x]
- Idla i shattrat resterande tiden [x]

Finns inte så mkt mer att göra tyvärr

edit; Jo , försöker nå 100000 Guld men det är fan svårt.

Inaktiv

Levlar lite alts. Sen när expansionen kommer så kommer jag installera den för att få rested XP och sen åka till Thailand i 2v!
Allt händer på samma dag så det blir hem, installera, packa det sista och bege sig mot Arlanda.

Medlem

Levla upp min shaman. Upptäckte just hur kul den klassen är. ^^

Testpilot

Säljer allt man samlat på sig innan expansionen kommer , fiskar o har det mysigt

Medlem

Levlar upp min alt paladin (lvl 45 nu) men det skall nog hinnas. Annars nåra enstaka raids med min main (warlock) + säljer all gammal skit m.m

Medlem

Bah så svårt är det inte om du försöker xhosa. JC och enchanting så är du snart där!

Medlem

Säljer av banken!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag har lagt ner wow helt i väntan på wotlk, känns så meningslöst att spela när man ändå kommer kirra nya grejjer på en gång i expansionen.

1
Skriv svar