World of Warcraft-fishing

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Eeew, tur att du kom på att det var lur dock

Medlem

jag lägger inte ens ner tid på att öppna sånna mail.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Testpilot

Äash , det var ju inget.
Trodde det hade o göra med fisket inne i spelet , så det var faktiskt du som lurades

Gen
Medlem

Haha, tänkte precis som Harakiri
Obehagligt mail dock.

Testpilot

Om man nu ska snacka fiske så har jag tillbringat den sista veckan i Ironforge (jag är Horde & på PVP server)
Fiskar efter den berömda Ironjaw som bara finns i vattenpölarna inne i stan - lite småjobbigt ibland då det finns en viss lynchstämming i stan trots att jag vinkar och har min fina fiskemössa och fiskespöet i högsta hugg

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Om man nu ska snacka fiske så har jag tillbringat den sista veckan i Ironforge (jag är Horde & på PVP server)
Fiskar efter den berömda Ironjaw som bara finns i vattenpölarna inne i stan - lite småjobbigt ibland då det finns en viss lynchstämming i stan trots att jag vinkar och har min fina fiskemössa och fiskespöet i högsta hugg

Där fick jag mig dagens garv!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Testpilot
Skrivet av Tassel:

Där fick jag mig dagens garv!

Hehe! , nu har jag fiskat upp honom , runt 1700 firrar och annat skrot fick jag dra upp ur pölarna i Ironforge innan Old Ironjaw ville visa upp sitt fula tryne.

Nu får de sura typerna i Ironforge fortsätta bränna facklor och lyncha andra horde.

Pansarknekt
Skrivet av Harakiri:

Om man nu ska snacka fiske så har jag tillbringat den sista veckan i Ironforge (jag är Horde & på PVP server)
Fiskar efter den berömda Ironjaw som bara finns i vattenpölarna inne i stan - lite småjobbigt ibland då det finns en viss lynchstämming i stan trots att jag vinkar och har min fina fiskemössa och fiskespöet i högsta hugg

Haha härligt!:D


signatur

Ooooh the drama!

Testpilot

Efter runt 300 fiskar i Ogrimmar har jag också dragit upp den andra fulingen Old Crafty som frodas i vattnen i huvudstaden.

Då jag legat på stranden i Valley of honor har flera hordies kommit ridande o garvat åt mig.
Att "/Sleep" då man fiskar är tydligen uppskattat :heart:

Gen
Medlem

Vänta nu, kan man fiska samtidigt som /sleep ?

Testpilot

Japp , testa vetja! ligga o snarka o fiska e fina grejer!

1
Skriv svar