Gen
Medlem
Galen Mace

De har börjat hitta lite Naxxloot.

Kolla in denna mace

203DPS, det är ju mer än Chuck Norris typ

Inaktiv

Det skalar ju upp tillsammans med level och HP så inte särskilt märkvärdigt.

Gen
Medlem

Kanske det men 203DPS är mäktigt mycket

Medlem

Med sånna vapen och en level på 80 kanske man kan gå tillbaks och äntligen få se Illidian

Medlem

Asså... Det är 10 levels och den va inte mycket bättre än Apolyon, om man sen jämför med Claymore of Unholy Might eller Might of Menethil.

Crit och hit kommer scala så det är inte så jättemycket ändå och 203 dps är inte så jättefett med tanke på att vapen gick från 80 till 118 i början av TBC. Twinblade som finns i slutet av en lätt instans i början av TBC har 130 dps och massa stats.

Så denna ser fet ut, men har inte så jättefeta stats ändå.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Asså... Det är 10 levels och den va inte mycket bättre än Apolyon, om man sen jämför med Claymore of Unholy Might eller Might of Menethil.

Crit och hit kommer scala så det är inte så jättemycket ändå och 203 dps är inte så jättefett med tanke på att vapen gick från 80 till 118 i början av TBC. Twinblade som finns i slutet av en lätt instans i början av TBC har 130 dps och massa stats.

Så denna ser fet ut, men har inte så jättefeta stats ändå.

Förutom att kanske bara ~30% av guildsen i världen har tagit bossen som droppar twinblade xD

Medlem

Det beror väl på hur blizzard planerar, det kanske inte blir ett lika stort hopp i utrustningsnivån som när tbc kom.

Medlem
Skrivet av xhosa:
Skrivet av TixFrix:

Asså... Det är 10 levels och den va inte mycket bättre än Apolyon, om man sen jämför med Claymore of Unholy Might eller Might of Menethil.

Crit och hit kommer scala så det är inte så jättemycket ändå och 203 dps är inte så jättefett med tanke på att vapen gick från 80 till 118 i början av TBC. Twinblade som finns i slutet av en lätt instans i början av TBC har 130 dps och massa stats.

Så denna ser fet ut, men har inte så jättefeta stats ändå.

Förutom att kanske bara ~30% av guildsen i världen har tagit bossen som droppar twinblade xD

Och hur många kommer sänka Maexxna om det ser ut som det gör nu i Naxx? Sen att många guilds är så kassa att de inte får ner Kael är fan inte mitt problem.


signatur
Medlem

Men kommer naxx se ut som idag? Nej Fail at you

kom igen när du fixat KT och KJ , YOU ARE SO FUCKING PRO

j/k

Inaktiv

Lol.. Nog är det kul att se nya instancer och vara med och spela men inte fan orka man plöja ner så löjligt mycket tid det går åt att nöta BT MTH etc.

Jag har spelat WoW sen det kom ut i Sverige och har aldrig satt foten i MC ens men inte gråter jag för det.

Tycker det är bra att de sänker till max 25 man. Då kan även casualplayers få se lite end content.

Gen
Medlem
Skrivet av xhosa:
Skrivet av TixFrix:

Asså... Det är 10 levels och den va inte mycket bättre än Apolyon, om man sen jämför med Claymore of Unholy Might eller Might of Menethil.

Crit och hit kommer scala så det är inte så jättemycket ändå och 203 dps är inte så jättefett med tanke på att vapen gick från 80 till 118 i början av TBC. Twinblade som finns i slutet av en lätt instans i början av TBC har 130 dps och massa stats.

Så denna ser fet ut, men har inte så jättefeta stats ändå.

Förutom att kanske bara ~30% av guildsen i världen har tagit bossen som droppar twinblade xD

Enligt den här sidan är det typ 5,27% av EU&US guilds som downat Illidan :>

Medlem
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av xhosa:
Skrivet av TixFrix:

Asså... Det är 10 levels och den va inte mycket bättre än Apolyon, om man sen jämför med Claymore of Unholy Might eller Might of Menethil.

Crit och hit kommer scala så det är inte så jättemycket ändå och 203 dps är inte så jättefett med tanke på att vapen gick från 80 till 118 i början av TBC. Twinblade som finns i slutet av en lätt instans i början av TBC har 130 dps och massa stats.

Så denna ser fet ut, men har inte så jättefeta stats ändå.

Förutom att kanske bara ~30% av guildsen i världen har tagit bossen som droppar twinblade xD

Och hur många kommer sänka Maexxna om det ser ut som det gör nu i Naxx? Sen att många guilds är så kassa att de inte får ner Kael är fan inte mitt problem.

Sluta bete dig som en utmobbad 12 åring som måste sitta tryggt bakom en dator för att våga göra efterblivna komentarer som du tror är tuffa.

Nåväl, tror ju iofs att naxx blir betydligt lättare än tk, i jämförelse.

Inaktiv

Tror inte det handlar om att försöka vara tuff på något sätt, sen kan jag själv inte hålla med honom då jag tror många kommer klara det nya Naxx, de flesta iaf då det kommer bli första typ första 25-manna instancen om jag inte har fel.

Men gör inte anklagelser mot folk när du själv verkar vara emot det.

Gen
Medlem

Verkar stämma att många kommer att klara nya Naxx. Det har skrivits att Naxx blir den första raidinstansen vid lvl 80.

"Bornakk, who apparently looks like Abe Lincoln, has revealed that Naxx will be an "entry level raid dungeon" in Wrath of the Lich King, and EU CM Vaneras adds that unlike Kael'thas (who exists in two places at once ingame), it will be moving whole hog up to Northrend -- the 40 man dungeon that we have now will no longer exist."

Gammal artikel

Inaktiv

Men vad händer om man är inne och raidar 40manna Naxx och de flyttar hela skiten? Knallar ut genom dörren och faller 50meter rakt ner på de snöklädda vidderna omringad av en massa lvl80 mobs.

Medlem

Den hade jag lätt velat se. Lite synd bara att Blizzard aldrig gör nåt under server uptime utan alla sånna ändringar görs när servrarna är nere, dvs de patchar sånna saker.


signatur
Inaktiv

Ja det vore kul med lite realtime ändringar. De kunde göra det lite som ett event på servern.

Gen
Medlem

Förflyttningen av Naxx vore ett episkt event!

Medlem
Skrivet av Gen:

Enligt den här sidan är det typ 5,27% av EU&US guilds som downat Illidan :>

Men nu är det iofs inte Illidan som droppar twinblade utan Kael'thas

Skrivet av Gibbs:

Men vad händer om man är inne och raidar 40manna Naxx och de flyttar hela skiten? Knallar ut genom dörren och faller 50meter rakt ner på de snöklädda vidderna omringad av en massa lvl80 mobs.

Det spelar ingen roll var instansen befinner sig för det finns nämligen ingen utgång i naxx, så det blir hs ut i vilket fall som helst.

Medlem

Imponerande DPS och stats, men med tanke på att naxx blir den första 25man raiden i wotlk så kommer det nog finnas mycket bättre saker lite senare. Fortfarande grym däremot.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Gen
Medlem
Skrivet av Zlampan:
Skrivet av Gen:

Enligt den här sidan är det typ 5,27% av EU&US guilds som downat Illidan :>

Men nu är det iofs inte Illidan som droppar twinblade utan Kael'thas.

Hoppsan, jag tänkte på Warglavies :$

1
Skriv svar