Förbättra mitt Gear.

Medlem
Förbättra mitt Gear.

Hej.
Vad är det jag bör förbättra nu i mitt Gear? Pve
Jag har alltid satt upp mål, men nu vet jag inte vad jag ska byta. Hjälp mig tack.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darksorrow&n=Li...

Medlem

PvP dig itll / köp badges bracers.

Farma badges - köp gear.

Hur svårt kan det vara?

Medlem

Finns en pil intill den gear du har musen på, där kan du se vilka saker som är bättre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Gen
Medlem

Du har ju såpass bra farmgear man kan ha. Nu är det dags att gå in i instanserna och farma badges, eller raida karazhan/gruul o.s.v.

Badges får du genom att du kör 5-manna på Heroic Mode. Se till att göra Daily Heroic eftersom det ger 2 extra badges. För badges kan du köpa hyfsad clothgear som ofta är bättre än karazhan looten. ZulAman är annars en bra instans att raida ofta då den t ex har spelet bästa caster trinket.

Medlem
Skrivet av Gen:

Du har ju såpass bra farmgear man kan ha. Nu är det dags att gå in i instanserna och farma badges, eller raida karazhan/gruul o.s.v.

Badges får du genom att du kör 5-manna på Heroic Mode. Se till att göra Daily Heroic eftersom det ger 2 extra badges. För badges kan du köpa hyfsad clothgear som ofta är bättre än karazhan looten. ZulAman är annars en bra instans att raida ofta då den t ex har spelet bästa caster trinket.

Kan jag gå ZulAman med det Gearet jag har nu?

Medlem

Om resten av raiden har tillräckligt bra gear för att täcka din dps, visst.
Annars borde du hålla dig till Karazhan.


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

^- fail

hans ger är ju typ,,,jätte bra och lagom för za , za går ju köra nydingat på 70 förutsatt att man har två tanks med defense cap och kör med 3 istället för 2 healers.

Gen
Medlem

Du failar nästan med xhosa. ZA är designat för folk som redan har kara/t4 gear. Även om 1007 spelldmg är helt okej (samma med hit&crit) så är spellfire/spellstrike setten kassa på det sättet att de har för lite stats. Kolla hans (hennes?) HP, knappt 6k. Det är verkligen inte mycket, och flera bossar kräver nästan en större HP pool.

Kolla bara Malacrass, har man ingen SR gear så gör spiritbolts rätt ont. Jan'alais eldkastare gör 5k+ firedmg. Och Zul'Jin i tigerform är riktigt nasty när man är targetad.

Jag hade börjat med Kara och testat ZA lite senare när du har 7k HP obuffat iaf.

1
Skriv svar