Payment Rejected När jag ska flytta en char med PCT

Inaktiv
Payment Rejected När jag ska flytta en char med PCT

Jag vill flytta en gubbe med pct och allt går jätte bra fram till jag ska slutföra och betala för det, då står det payment rejected, men det finns pengar på kortet så det är inte det som är felet.

Jag ringde blizz support och dom sa att jag skulle få ett mail från deras payment department och det fick jag.

Där stod det att jag skulle skicka in en bild på mitt id kort och en bild på mitt visa kort, nu till problemet......... VART SKA JAG SKICKA DET????
Med förhoppning att det är någon som haft samma problem eller vet vart jag ska skicka dom

/Nazgoul

Medlem

Antar att du är under 18 år?
Är du under 18 år funkar ditt kort inte på nätet. Då får du fråga om dina föräldrar kan hjälpa dig med deras kort.


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem
Skrivet av Snuffson:

Antar att du är under 18 år?
Är du under 18 år funkar ditt kort inte på nätet. Då får du fråga om dina föräldrar kan hjälpa dig med deras kort.

Fel, en polare som är 16år kör med sitt bankkort på internet, bla till wow.
Har använt hans kontokort några gånger när jag gjort PCT och köpt speltid.
Föreslår att du försöker med föräldrars/kompisars kort.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Vet inte om jag skulle vilja skicka runt en bild på mitt Visa kort med numret synligt. Det finns ju en anledning till varför man har fet-kryptering i nätbutiker etc. Fan vet hur många servrar som kommer ha den bilden på hårddisken hehe. Eller skulle du skicka den per snigelpost?


signatur
Testpilot
Skrivet av Gortie:

Vet inte om jag skulle vilja skicka runt en bild på mitt Visa kort med numret synligt. Det finns ju en anledning till varför man har fet-kryptering i nätbutiker etc. Fan vet hur många servrar som kommer ha den bilden på hårddisken hehe. Eller skulle du skicka den per snigelpost?

1: På framsidan syns inte cyyv koden som man också behöver för att handla.
2: Man skickar den till 1 företag inte sprida den för vind o våg.

1
Skriv svar