Vinn en månads GRATIS speltid! -avslutad-

Inaktiv
Vinn en månads GRATIS speltid! -avslutad-

Tävlingen är nu avslutad och vinnaren blev denna

Nu är det så att jag inte har spelat WoW på 108 dagar, detta gör att man kan använda Scroll of Resurrection på mig nu när jag vill spela igen.
Att använda denna gör att man, när jag betalat speltid, får 30 dagars speltid gratis.*

Nu är det ju en del som spelar, och jag vill inet bara ge detta till vem som helst... så jag gör en tävling av det!

Jag vill att ni, i paint eller photoshop eller vad ni nu vill använda, gör en bild där resurrectar mig!
Klipp och klistra, klottra och måla hur ni vill. Hur ni gestaltar mig är halva grejen. Den behöver inet vara WoW-relaterad heller. Finurligaste bilden vinner speltiden!

Ska vi säga att tiden går ut... imorrn? Det är inga superbilder ni ska komma med. Humor och liknande är det enda som spelar roll. Jag postar även detta på SP.

Shoot!

* Det krävs att du har ett aktivt konto för att detta ska fungera, det går inte med ett som är frozen eller liknande


signatur

It was my destiny to be here; in the box

Medlem

Jag kan inte tala för alla, men jag skulle aldrig orka. :>

Inaktiv

Orka? Orka rita nåt? ;P Göra streckgubbar i paint är väl inte så svårt?


signatur

It was my destiny to be here; in the box

Medlem

Ja! Jag har sjukt tråkigt >_>

Dont blame me!


signatur

Videomupp

Inaktiv

Haha, lolcats <3


signatur

It was my destiny to be here; in the box

Inaktiv

Gäller de där 30 dagarna inte bara för dig?

Inaktiv

Eh, nej? Jag får en trial i 10 dagar och när jag betalar min första speltid så får den som res'ade mig 30 dagar gratis tid.

Citat:

Invite a friend that has left World of Warcraft to return with a FREE 10-Day Trial of the Burning Crusade. If your friend reactivates their account and pays for a month of gametime, you will receive a month of WoW FREE! You can only invite someone who was once a paid subscriber and last played the game more than 90 days ago.


signatur

It was my destiny to be here; in the box

Gen
Medlem

Redan slut? Fan, satt med Paint i 2 timmar på jobbet i onödan då :<

Ni andra kan ju skratta åt mina kassa painskills och dåliga humor sålänge

Gen
Medlem
Medlem

Stor "LULWUT?" på dig gen! ^_^


signatur

Videomupp

Gen
Medlem
Inaktiv

Haha, bra försök \o/


signatur

It was my destiny to be here; in the box

Medlem

Jag ger 500G för varje scroll of res jag får lägga!

1
Skriv svar