Litch king relesedatum är nog nära.(dikret ledtråd hittad)

Medlem
Litch king relesedatum är nog nära.(dikret ledtråd hittad)

kanse någon som har upptäckt detta men inte sett någon skriva om det.

om man loggar in på WoW EU hemsidan så kan man se WoW BC loggan uppe i menyn men kollar du NOGA på ser du att den sakta håller på och frysa till IS.. med tanke på att i september är det USA's tur att få ett Blizzcon.... jag tror väntan snart är över .. Liych king är på väg att öppna sina prtar till Northrend.
/Winther83

Medlem

Dock så har Blizzard sagt att spelet kommer slutet av året.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Gen
Medlem

Betatestandet har ju inte vart igång med än några veckor. Sen ska allt finpoleras ytterligare innan spelet går guld. Känns som att vi får vänta minst 2 månader till iaf.

Medlem

Blizzcon är väll i Oktober.

Medlem
Skrivet av ZereCool:

Blizzcon är väll i Oktober.

Jo du har helt rätt var helt felskrivet av mig.. får be om ursäkt.

jkw
Medlem

Vi (alla som har blvit antagna till betan) testar betan för fullt just nu. Level cap är 77 för tillfället så det är mycket som är otestat än så länge.

Första raid instancen vi kommer att se - Naxxramas, är inte ens publikt testad än, enbart internt.

Det snackas om att de ska släppa på level capen och tillåta folk levla till 80 väldigt snart. Även släppa mer dungeons/raids och till och med släppa pre-made chars.

Så Oktober skulle jag utesluta helt, jag säger Mars nästa år.

Medlem
Citat:

Keep in mind Mike Morhaime did say not that long ago that WotLK will be released between October to December of 2008. So perhaps you have a bit better of a range now.

[http://blue.mmo-champion.com/1/9023786097-when-is-wotlk-comin...]

Och Blizzard brukar inte ge en tidsram om de inte tror att de kan hålla den.

Gen
Medlem
Citat:

When will Wrath be released?
Tom Chilton - When its ready. Specifically, the fifth of when it's ready.

Antingen 5e Nov eller 5e Dec 5e Dec då med andra ord

Medlem
Skrivet av jkw:

Vi (alla som har blvit antagna till betan) testar betan för fullt just nu. Level cap är 77 för tillfället så det är mycket som är otestat än så länge.

Första raid instancen vi kommer att se - Naxxramas, är inte ens publikt testad än, enbart internt.

Det snackas om att de ska släppa på level capen och tillåta folk levla till 80 väldigt snart. Även släppa mer dungeons/raids och till och med släppa pre-made chars.

Så Oktober skulle jag utesluta helt, jag säger Mars nästa år.

He he he, ja för dom kommer ju släppa precis hela wotlk som beta först, alla instancer osv....
nä du, nästa fas är nog också den sista och den kommer nog precis som denna vara nån månad innan dom putsar det sista internt, släpps antagligen innan årets slut.

Inaktiv

Det kommer i år, det skulle krävas ett större krig innan Vivendi backar på lovorden om release innan årets slut till sina aktieägare.

skiten kommer dock inte vara ens nära buggfritt när det kommer, men det är sånt man får stå ut med i MMO-genren

Gen
Medlem

Lvlcap har ju lyfts nu, flera endgame instanser är öppna, det börjar dra ihop sig en smula?

Medlem
Skrivet av paspa:

Och Blizzard brukar inte ge en tidsram om de inte tror att de kan hålla den.

really? Jag vill minnas att både D2 och WoW släpptes senare än ursprungligen lovat.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:
Skrivet av paspa:

Och Blizzard brukar inte ge en tidsram om de inte tror att de kan hålla den.

really? Jag vill minnas att både D2 och WoW släpptes senare än ursprungligen lovat.

Brukar vara så att de skjuter upp det hur mycket som helst enda tills de satt ett datum.

Så vad de än säger så ska man inte hoppas för mycket förens en specifik dag är satt.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Kan nog inte skjuta upp det så mycket längre, tro mig det närmar sig
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=9236465...

Gen
Medlem
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av sno0zer:
Skrivet av paspa:

Och Blizzard brukar inte ge en tidsram om de inte tror att de kan hålla den.

really? Jag vill minnas att både D2 och WoW släpptes senare än ursprungligen lovat.

Brukar vara så att de skjuter upp det hur mycket som helst enda tills de satt ett datum.

Så vad de än säger så ska man inte hoppas för mycket förens en specifik dag är satt.

Som jag skrev tidigare...de har sagt att det kommer ut den 5e, dock inte vilken månad.

1
Skriv svar