Börja spela WOW Igen

Youtube-proffs
Börja spela WOW Igen

Tjenare, har på sistone fått upp ett sug för att påbörja WOW igen. Har ingen gubbe men ska göra en nu när jag påbörjar det igen.

Min fråga är då. Hur mycket har wow förändrats på 1 år, e de bättre eller sämre?

Jag körde även inte så seriöst, inga megaraids eller något sånt öht, några små då och då!

Är det värt det att starta upp igen eller har wow blivit sämre ?

Saknar den mysliga känslan man enbart kunde få när man lira wow så jag bara undrar!

Puss på er alla.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Se till att ngn referrar dig om du vill börja med ny gubbe så du får xp boosten

Medlem

även utan ref bonus så går det mycket fortare att lvla till 60, på 70 så är epix vardagsmat och som vanligt innan expansion så finns inte så jätte myckte att göra, en kara eller ZA raid då och då och lite pvp.


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

även utan ref bonus så går det mycket fortare att lvla till 60, på 70 så är epix vardagsmat och som vanligt innan expansion så finns inte så jätte myckte att göra, en kara eller ZA raid då och då och lite pvp.

Inte så mycket att göra?
Dailies? Daily heroic? Arena?
Aja... som med så mycket annat är WoW precis vad man själv gör det till.

Medlem

Ja om man gillar att göra samma quest varje dag så har man ju att göra...


signatur

Tempus fugit.

Gen
Medlem

Expansionen ligger och lurar runt hörnet så det är bara att tuta å köra

Inaktiv

Klart att man ska lira WoW nu när expansionen kommer som Gen säger. Ska själv börja igen just pga det.

Youtube-proffs

Jag har precis installerat det, lönen kommer om 3 dagar och jag har inte råd med att pröjsa direkt just nu.

Jag har installerat spelet förut så jag antar att de 30 days free man får från början inte duger och jag vill verkligen inte köra Trialaccount då det är en hel del saker man inte får göra etc.

Finns det något sätt ajg ka ngöra så jag kan spela utan att behöva betala nu de 3 närmaste dagarna eller får jag vänta tills lönen kommer?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Du får vänta. Jag är intresserad av att rekrytera dig om du vill, då vi fr båda 30 dagars gratis speltid samt vi levlar 3gånger så fort de gångerna vi levlar tillsammans. Detta förutsatt att vi spelar på samma realm och sida , mig kvittar det nästan, men föredrar Horde - Magtheridon eller Alliance - Sylvanas

Medlem

wow har blivit sämre sen TBC kom. hoppas att det fixas nu till WotLK. ses på tarren mill!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

wow har blivit sämre sen TBC kom. hoppas att det fixas nu till WotLK. ses på tarren mill!

Håller med, WoW blev inte riktigt samma sak efter TBC. Den där speciella WoW känslan som man fick i MC och UBRS hittar man inte igen. Det närmsta man kommer till det är väl Karazhan.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

BT var ganska kul...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Gen
Medlem

Många betatestare säger att känslan is back! Mycket mer lore nu än i TBC vilket är skoj

Medlem
Skrivet av Gen:

Många betatestare säger att känslan is back! Mycket mer lore nu än i TBC vilket är skoj

if this is true, i will have a wonderful couple of month


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar