Pucko till masterlooter.

Medlem
Pucko till masterlooter.

Pugade nyss Gruul på Ravencrest.
Tog och vann rollen på t4 byxorna.
Och så ger puckot till masterlooter byxorna till en annan.
Inte i hans guild eller så utan bara till en lock som hade lite sämre byxor än mig.
Gör man en boss för en drop så blir man så jävla irriterad när dem sen går till en annan som inte vann rollen.
bahhhh.
Kan ju berätta att det va Luzie från Whatéver som va masterlooter...:evil:

Men vi har nog alla varit med om sådana här situationer... eller?

Medlem

eum ...

Låter som ett fall av biggest upgrade = winner

Gen
Medlem

PUGs är alltid en risk och medför whipes, repcosts, ninjas o.s.v. Eller inte...beror på vilka man spelar med.

Körde ZA timed iförrgår med 3 guildies och resten randoms. Sjukt bra run utan whipes, lootprobs eller något sådant. Dock rollade en random 100 på björnen. Typiskt :<

Medlem

Björn är så old o ch T4 legs? Kom igen, T4 är vinter/vår 2007 , farma wellfare epix och sluta gråt

btw var inte wow så dåligt och AoC the shit Gen?

Medlem
Skrivet av xhosa:

Björn är så old o ch T4 legs? Kom igen, T4 är vinter/vår 2007 , farma wellfare epix och sluta gråt

btw var inte wow så dåligt och AoC the shit Gen?

Du är min idol

Gen
Medlem
Skrivet av xhosa:

Björn är så old o ch T4 legs? Kom igen, T4 är vinter/vår 2007 , farma wellfare epix och sluta gråt

btw var inte wow så dåligt och AoC the shit Gen?

Även den bäste kan ha fel :< Dock önskar jag mig AoC grafiken i WoW. Det hade vart nåt. Typ som bikinibrudar på stranden.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av xhosa:

Björn är så old o ch T4 legs? Kom igen, T4 är vinter/vår 2007 , farma wellfare epix och sluta gråt

btw var inte wow så dåligt och AoC the shit Gen?

Även den bäste kan ha fel :< Dock önskar jag mig AoC grafiken i WoW. Det hade vart nåt. Typ som bikinibrudar på stranden.

Om du har sett legendery pilbågen som kil jaeden dropar, väldigt fin högupplöst texture, hela spelet skulle ha haft såna texturer.

On topic,

Han kanske råkade trycka fel, du frågade inte varför du fick dom?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar