Vad är erat starkaste minne?

Inaktiv
Vad är erat starkaste minne?

VAd är erat starkaste minne som ni aldrig kommer att glömma?

Jag kommer nog inte glöma den dagen morfar dog eller den dagen jag köpte Wii.:up:

Medlem

Dagen jag och min bror fick det som står i min signatur, det var hösten -87. Vilken dag det var minns jag inte men minnet av händelsen kommer leva kvar:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

13/01-07. Min polare åker med huvudet in ett träd på sin klassresa. Denna finns inte mer...


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

När jag var liten, och skulle packa i varor. Jag råkade ta killen brevids varor, och packade ner i kassen. Pinsammaste ögonblicken i mitt liv.
(Ja, jag hade en tuff barndom)

Medlem

när jag fick reda på att en kompis kört ihjäl sig på mc (Joakim Karlsson, isle of man 2005) - precis jobbat klart kvällskiftet på sommarjobbet, kommer hem helst utsliten runt 00.30 och så får man höra det... sov inte mycket den natten, hjärnan och jag bara kollapsade (minns att jag snackade med honom några dagar innan åkte, han var hur glad som helst att äntligen åka dit och genomföra det)

(och någon dag senare stod det i tidningarna och jag minns hur alla äldre gamla gubbar på sommarjobbet snackade i stil med att "sådana idioter får skylla sig själva" osv. vart så jävla sugen på att greppa närmsta lösa objekt och slå in skallen på dom)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

När jag var på en fest och hamnade i slagsmål mot en kille, har aldrig känt mig så levande förr!

Var en otroligt kick måste jag säga

Medlem

När jag blev farsa. Oslagbart, kommer troligen aldrig att känna som jag gjorde då igen, inte ens med nästa unge.


signatur

yolo

Medlem

Som Döbringer sa - fast båda gångerna

Sedan måste jag tillstå att Julen 81 när jag fick en RIKTIG" bergsprängare också lyser ganska klart än. Jäklar vad det spelades AC/DC, Accept och Judas då!

1
Skriv svar