Hur har det gått?

Medlem
Hur har det gått?

Det var förra året i Mars månad som jag sa nej till Coca-colan och gick en Ice Cold Turkey nu har det nästan gått ett år.

Har jag varit duktig och inte druckigt någon cola på ett helt åt? svaret är tyvärr nej men ett nej på ett positivt sett. Innan drack jag en 1.5liters cola varje dag bara för att det var gott. Men nu efteråt så kan jag räkna med handen hur många color jag har drucktigt och svaret är 2st 33cl. En till Nyårsafton för att ha en skön Rom & Cola, och en till en bakfyllefrukost på en båt. Så om man ska se det positivt så har jag inget beroende längre. Fan vad skönt!

#blogg

Medlem
Hur har det gått?

Själv har jag inte druckit Cola sen 2003, slå det du

Medlem

Grattis det är strongt av dig. Dricker du annan läsk istället eller har det blivit vatten bara?

Good for you, jag är fortfarande beroende...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Cola är fasiken lurigt, jag ska försöka hålla det borta från lillspik så länge som möjligt. Koffein- och sockerchock i en kropp som spritter av energi redan från början, nej tack.


signatur
Medlem

Jag dricker i stort sett bara ciderkaraktär om jag blir sugen på något sött. Cola är inte ens gott längre (jag har tagit en smutt för att testa hur det smakar efter så lång frånvaro)!

Medlem

spiken: det är bra det, barn ska man ju inte ge sådana drycker till ^^ men kan nog tro därför det skapas ett beroende pga föräldrar som stödjer det "Lite Cola kan väl aldrig skada nån?" Nää själv har jag nog mig själv att skylla i det hela.. men som sagt det är skönt att man inte har beroende längre.

Jozo: Kan bara hålla med om att Cola är inte gott, iaf inte lika gott som man tyckte förut, nu är det knappt någon smak som man gillar. Fast i Rom & Cola är det riktigt fint.

Medlem

Hmm, själv är jag väldigt splittrad huruvida Coca Cola eller Pepsi är bäst till rom & cola.

Medlem

Pepsi är inte bäst till något :<

1
Skriv svar