hitman trailer ny!

Medlem
hitman trailer ny!

Nu har de släppt en riktig trailer och ingen teaser.

http://www.apple.com/trailers/fox/hitman/trailerb/large.html

se och bli överraskad, kan bli helt okej. dock väldigt mycket action, följer inte den tysta profil spelet ger..synd. men dock ser det ut som att det blir snyggt filmat.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

wehoo! verkar bli bra och intressant
sen är det väl alltid så att dom plockar med så mycket action som möjligt i trailers


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Oh den där trailern var ju ganska najs, verkar inte följa spelhistorien så mycket dock
Men tror ändå att det kan bli en helt ok actionfilm


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

47 är ingen hjälte för tusan, inte om man ska bedöma på sättet jag spelade =>

Medlem

Såg den just, fick rysningar av den... Vill se!

Från engelska wikipedia: "In March, actor Dougray Scott was cast as the antagonist to Agent 47". Det är ju storskurken ifrån Mission Impossible 2

Medlem

Olyphanten ser för snäll ut, och 47 har inte tid med att leka med kvinnor.. He kills stuffz!

Medlem

Personligen tycker jag inte Hitman funkar som film, då mången är fruktansvärt benägen att lägga till de ingredienser av sentimentalitet och.. dravel. Detta är saker som inte tillhör Hitman-världen (bl.a.), i min värld. Utöver det kan man väl alltid hoppas på att det är en.. hm, bra film.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Han ser i dagsläget för snäll ut, kanske är en vanesak. Men jag skulle nog hellre vilja se någon i stil med en ung Bruce Willis.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Han ser i dagsläget för snäll ut, kanske är en vanesak. Men jag skulle nog hellre vilja se någon i stil med en ung Bruce Willis.

eller jason statham!


signatur

Nämen!

Medlem

jag tänkte på honom innan med (Jason Statham)

men så kom jag på att den nissen bara varit med i hjärndöda hollywood-filmer med alldeless för liten verklighetsförankring och annat skit... så nej tack.
han ligger inte långt efter Steven Seagal i min kända-människor-jag-hatar-lista


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

heh.. Steven Seagal som Mr 47. Sweet! ;P

Medlem

Det sköna med Sjöfågel är att han alltid vinner och oftast väldigt smärtsamt för motparten, lite som 47.. Men det hade väl blivit svårt att få honom att klippa av sig hästsvansen

Skön trailer iaf!

Medlem

Fan då får inte igång trailerN`?

Inaktiv
Skrivet av Dreamtale:

Han ser i dagsläget för snäll ut, kanske är en vanesak. Men jag skulle nog hellre vilja se någon i stil med en ung Bruce Willis.

Japp, som en rakad teddybjörn ungefär. Någon med ett lite kantigare och hårdare ansikte, som Jason Statham, skulle fått rollen.

Medlem

Verkar riktigt dålig, vilket är synd, eftersom spelen är riktigt roliga.

Filmen verkar som sagt bara vara en hjärndöd actionrulle, hade hellre sett att den var lite sneaky och sånt:up:

Sen kan de skippa tjejen och all den där sentimentala skiten. Och byt skådis, eller...skit i att göra filmen överhuvudtaget!:evil:

Vore iofs inte fel med en animerad film, med de riktiga rösterna! Tycker iaf att den som görs nu verkar riktigt löjlig, tyvärr...

Medlem
Skrivet av teX:
Skrivet av Dreamtale:

Han ser i dagsläget för snäll ut, kanske är en vanesak. Men jag skulle nog hellre vilja se någon i stil med en ung Bruce Willis.

Japp, som en rakad teddybjörn ungefär. Någon med ett lite kantigare och hårdare ansikte, som Jason Statham, skulle fått rollen.

QFT! Det första jag tänkte när jag fick höra att Hitman-filmen var på gång var Jason Statham som 47. Han är ju klockren på för den rollen.

1
Skriv svar